lakla Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 Kona reiser med noen venner til Alanya nå på søndag Hun har et godt øye til en mann på 23 år som jobber på en bar der nede. I kveld sender jeg henne ut for å kjøpe noe nytt undertøy og noen sexy kjoler, så dette går nok veien. Vi har fantasert lenge om dette, og når vi elsker og jeg nevner hva hun skal gjøre der nede går det for henne nesten med en gang. Hun skal sende meg meldinger om hvordan fremdriften går. Det er noen år siden hun gjorde dette sist så jeg gleder meg stort til turen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askbur Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 Hold oss oppdatert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 31. august 2010 Share Skrevet 31. august 2010 Heldige du keep ut posted! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.