Gjest Excite Skrevet 14. januar 2013 Share Skrevet 14. januar 2013 Hei! Jeg, fruen, søker treff nå med en eneste gang Ønsker en godt utstyrt fyr, som tørr å være litt dominant! Jeg har ikke treffsted, så hvis du har er det kjempeflott! Jeg er fra Drammen, så ett eller annet i dette omeng hadde vært fint! Jeg kommer til å ha med meg pc for at han hjemme skal få se via cam. Ønsker å ta bilder / videoer - du kan selvfølgelig få beholde de der jeg er ugjenkjennelig Håper du også syns det er greit å bli blogget om, og eventult få et lite blogginnlegg selv? Ta kontakt via pm, så får du msnen min Håper vi snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 14. januar 2013 Share Skrevet 14. januar 2013 lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thunder27 Skrevet 14. januar 2013 Share Skrevet 14. januar 2013 uuu hvorfor jeg ikke nærmere til Drammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mørk-gutt27 Skrevet 14. januar 2013 Share Skrevet 14. januar 2013 hei frøken. reiser du så langt som til oslo da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 22. januar 2013 Share Skrevet 22. januar 2013 Klar i dag da? Kam være hos deg om en halvtime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 22. januar 2013 Share Skrevet 22. januar 2013 Stiller gjerne opp-det er da hotellrom i Drammen-skal fylle deg .Dominant kar,så vær beredt til og bli brukt godt.Hør av deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MannOsloN Skrevet 23. januar 2013 Share Skrevet 23. januar 2013 Hei... For langt å reise til oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.