Spent Skrevet 29. august 2010 Share Skrevet 29. august 2010 Hei alle sammen! Det er vel på tide å hilsen til alle her. Jeg er en mann, gift med en hotwife, og tenner veldig på at hun er med andre menn. Hun har vært med andre menn flere ganger, men det er litt for lenge siden dessverre :-). (tror jeg ) Så jeg bruker siden til å få utløp for fantasiene, og å få inspirasjon til å pushe henne utpå igjen med det første.... Jeg synes forumet her er spesielt morsomt å lese, skulle bare ønske det var større aktivitet. Jeg håper bare vi får flere brukere og flere referat fra kvelder hvor fruene er på vift... , så skal jeg prøve å være med på å få opp aktiviteten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 30. august 2010 Share Skrevet 30. august 2010 Velkommen til oss! Håper du finner ditt rette element her inne. hehe. Jeg synes forumet her er spesielt morsomt å lese, skulle bare ønske det var større aktivitet. Jeg håper bare vi får flere brukere og flere referat fra kvelder hvor fruene er på vift... , så skal jeg prøve å være med på å få opp aktiviteten Hvis alle venter på å se en ny tråd, eller ett nytt innleg så blir det ikke mye action dessverre Her er det bare å bidra med det du har på tanken! hehe Vi håper å få et referat fra deg og din hotwife Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.