1stemann Skrevet 7. januar 2013 Share Skrevet 7. januar 2013 En kontaktannonse. Kanskje forblir det bare en fantasi... mest sannsynlig gjør det det, men her er en ide jeg har lyst til at skal bli virkelig... Jeg ønsker å gi henne en bursdagsgave helt uten sidestykke. Hun har ikke bursdag før i november, men dette trenger jeg laaang tid på å planlegge. Jeg søker etter en gentlemann. En kjekk, pen, velstelt, velkledd, sexy mann, som skal gjøre alt som står i hans makt en hel dag, på å få henne til å føle seg som en dronning. Det finnes ingen regler utenom at hennes velbehag står i fokus. Du må være utholden og en god elsker, og istand til å tilfredstille en kvinne maksimalt... Du har 100% frie tøyler, og kan gjøre akkurat hva du vil, så lenge absolutt alt du gjør denne dagen er for å gi henne velbehag. Jeg ser for meg at du henter henne i limousin, at dagen innbefatter alt fra spa til bedre middag og alt hva hjertet måtte begjære, og at du er med henne hele tiden. Din jobb er rett og slett å behage henne maximalt. Din eneste belønning er å få være med henne, samt at du mest sannsynlig kommer til å ha sex med henne flere ganger iløpet av dagen... Mest sannsynlig altså: INGEN garantier. Du må også respektere at denne dagen kan bli sexløs for deg, om det ikke faller naturlig. Evner du ikke å lese henne godt nok, så egner dette oppdraget seg ikke for deg. Hadde satt stor pris på innspill på dette. Også ideer på hvordan hun kan skjemmes bort (jenter...innspill?) Som sagt er dette bare kanskje en kontaktannonse. Mye kan gjøre at det ikke blir noe. Eksempelvis har vi perioder hvor hun ikke føler for å treffe andre, andre ganger er formen dårlig osv osv... Og ikke minst. Jeg kommer til å være usedvanlig kresen i et evt valg. Det skal overhode ikke foregå press fra noen parter mot henne... Kanskje er du... 2 menn som kan samarbeide om å gi en kvinne nytelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.