nordlig Skrevet 22. august 2010 Share Skrevet 22. august 2010 Jeg er nytt medlem her inne og er nysjerrig på dette med cuckoldry. Jeg har erfaring med trekant med ekstra mann sammen med kona og alene sammen med andre par. Jeg tenner veldig på dette og har mange fantasier om å bare være tilskuer dersom vi treffer en mann igjen senere. Kona er mindre seksuelt aktiv enn meg. Derfor søker jeg par som jeg kan treffe alene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 22. august 2010 Share Skrevet 22. august 2010 Da blir hun nok glad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest UnknownAngel Skrevet 22. august 2010 Share Skrevet 22. august 2010 Velkommen skal du være! Regner med du vil finne hva du søker her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 22. august 2010 Share Skrevet 22. august 2010 Heisann! Velkommen til oss Håper du finner deg til rette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.