bergenspar Skrevet 30. november 2009 Share Skrevet 30. november 2009 Hei, Vi er et par i 40-årene fra Bergen. Har relativt begrenset Cuckold-erfaring, men ønsker å innlede et seriøst forhold til en voksen, seriøs, dominant mann som vet hva han vil. Vi er begge bifile og ønsker et forhold hvor du er bifil og liker at han er med og deltar aktivt både med suging og hun vil også se han bli knullet av en annen mann og deretter bli knullet selv. Hun elsker sexy undertøy, nylonstrømper og høye hæler. Du kan være mann eller et par. Ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perole Skrevet 17. april 2010 Share Skrevet 17. april 2010 hei er ein bi mann på 45 som gjerne vil blu bedre kjent med dere håperpå eit positivt svar i fra dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yubayuba Skrevet 21. juli 2010 Share Skrevet 21. juli 2010 Hei hei, dere hørtes spennende og gøye ut =) Hadde vært moro å se om vi kunne ha funnet en kjemi over en kaffe e.l. Hvis dere vil? Uansett lykke til i søken deres =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martins Skrevet 24. juli 2010 Share Skrevet 24. juli 2010 Hei, jeg er en mann på 55 år. Jeg er gift og bifil. Jeg vil svært gjerne treffe dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cuckold_bergen Skrevet 2. september 2010 Share Skrevet 2. september 2010 par fra bergen i 40 årene. har erfaring med mmf trekant. vi er begge bi så det er ikke noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.