Vegard2112 Skrevet 7. januar 2013 Share Skrevet 7. januar 2013 Hei Jeg er en mann i 40 åra som har en drøm. Det er å knulle dama mens mannen ser på , Dette er veldig pirrende å drøme om. Er det noe som kan være behjelpelig med å oppfylle din drøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harleymann Skrevet 20. mars 2013 Share Skrevet 20. mars 2013 har et forslag /tilbud til deg... har du stort utstyr ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 5. april 2013 Share Skrevet 5. april 2013 kan hende du er noe for oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par på utkikk Skrevet 10. april 2013 Share Skrevet 10. april 2013 Også her kan det være en sjanse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann_1980 Skrevet 11. april 2013 Share Skrevet 11. april 2013 Du er jo som "the man in my dreams" ...min største drøm, å se på at kona blir knullet av en annen mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 27. april 2013 Share Skrevet 27. april 2013 for oss tror jeg du passer ypperlig ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.