Gå til innhold

Mann på 24 år søker treff i Sogn og Fjordane / Hordaland.

villig88

Anbefalte innlegg

Først vil jeg bare takke alle som poster deilige historier og bilder i dette fantastiske forumet! Jeg er rimelig fersk her, men vart svært positivt overrasket over dette forumet!

Nå over til denne kontaktannonsen! Jeg får vel introdusere meg først.

Jeg er 24 år gammel, studerer for tiden til en bachelorgrad innen helse, jeg har mørkt hår, blå øyne, normal kropp, og er godt utruster nedentil. Jeg måler 18 cm der nede. Jeg er en utadvent person som er lett å komme i kontakt med. Jeg vil si jeg har et bra utseendet.

Jeg har tidligere vært med noen eldre kvinner som har vært i et fast forhold, å det er nettopp her jeg hatt den beste sexen som jeg har opplevd. Jeg håper denne siden kan hjelpe meg og komme i kontakt med par eller singel dame i par som vil utforske litt med meg.

Jeg bor i Sogn og Fjordane, men er ofte i Bergen, da bor jeg mest på hotell. Men har også bil så er mobil :)

Håper denne annonsen kan vekke interessen hos noen! Ikke nøl med å ta kontakt. Ligger noen bilder på profilen min, ved interesse så kan jeg sende flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...