ready4fun Skrevet 3. januar 2013 Share Skrevet 3. januar 2013 Hei. Jeg er en ung mann i tjueårene som har fungert som bull for et eldre par i Oppland. De er begge i slutten av førtiårene. Damen er helt fantastisk med en deilig mus og store bryster. Han er en kåt mann som elsker å både fylle opp sin kone og se hun bli fylt. De har spurt meg om jeg kan ha med en jevnaldrende ''kamerat'' til neste treff, de begge tenner veldig på denne settingen. Vi er alle 100% seriøse og forventer det samme fra deg. Det er en forutsetning at du bor i nærheten av Toten/Skreia-området og er jevnaldrende med meg. Helst ikke eldre enn 25 år. Håper på positive svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sex_dream66 Skrevet 10. juni 2013 Share Skrevet 10. juni 2013 Hei, Ung man 23 her, fra Gjøvik Diskre, seriøs, renslig/sykdomsfri... ser det er en stund siden du la den ut men lov å håpe på svar fordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.