Koseligvenn Skrevet 13. august 2010 Share Skrevet 13. august 2010 Diskre slank mann på 42 år som bor på vestlandet ønsker kontakt med eit voksent par i alderen 40-60 år. Ser helst at dere holder til i Bergens- eller Oslo område, men andre deler i landet kan også vere aktuelt. Søker helst den typen par som ønsker seg ein diskre elsker, som dei kan ha med seg en gang i blant. Jeg liker godt dei formfulle og frodige voksne damene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koseligvenn Skrevet 14. august 2010 Forfatter Share Skrevet 14. august 2010 Litt mer om meg selv og kva jeg ønsker. Jeg er 1,80 høg og 70 kg, har lite kroppshår og utstyeret mitt på 17 cm er alltid barbert. Jeg liker masse slik og sug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koseligvenn Skrevet 14. august 2010 Forfatter Share Skrevet 14. august 2010 således liker jeg at damen har delevis eller glattbarbert mus, ellers liker jeg pulig i alle varianter ! Jeg er hetro, men om dere liker lek der hanreien er med, så har jeg ingen problem om det kroppslig kontakt med han . Jeg er åpen for spennende forslag. Så jeg håper det finnes et hyggelig og pålitelig cuckold par, der hanreien har en sexy og deilig hotwife, som han ønsker å dele med meg. Venter spent ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PELLEMANN Skrevet 26. august 2010 Share Skrevet 26. august 2010 par fra sør som er ute etter det du vil hun er sexy kåt og glattbarbert med 2 piercinger i musa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elsker til henne Skrevet 11. november 2010 Share Skrevet 11. november 2010 Interessant! Søler en elsker til henne, vi bor i vestfold..mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.