Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville nå sagt oppegående og respektfull, og kunne klare å høre på det som blir sagt :) og ikke minst ha kjemi og utseende som faller i sak :p og det skader ikke å være godt utstyrt og faktisk kunne bruke den rett :)

Gjest Norwegianhubby
Skrevet

Min mening er at det må være en dere kan stole 100% på, en som har sosiale antenner, en dere trives sammen med og som godt kunne vært en av deres gode venner :)

Skrevet

Hei:) Og tusen takk for svar.

Hyggelig at dere tar dere tid til å svare meg! Vi er ikke et rent cuckoldpar der jeg er dominant og han underdannig, han er kanskje heller litt dominant over meg og låner meg vekk når han vil. Så for oss er alt det dere skriver over viktig, men også samarbeidet med mannen min, da han venter seg godt med tilbakemelding når jeg er ute på eventyr. Han forventer seg godt med bilder av hva som skjer underveis og veldig gjerne se oss på cam eller høre oss over telefonen under leken. Også viktig for oss at Bullen har full tillit til oss, da vi gjerne vil vite fullt navn osv da jeg reiser for å treffe han alene, mannen min skal vite hvem jeg treffer.

Så tillit, en vi kan stole 100% på, som har sosiale antenner, er diskre, renslig ,oppegående og respektfull. En vi får god kjemi med og har et utseende som faller i smak er viktig for oss. Da er det søren ikke lett å være Bull heller;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...