Gjest rexmundibergen Skrevet 18. desember 2012 Share Skrevet 18. desember 2012 Hei Dette er min første post her inne, og min første post hva angår cuckold-fenomenet. Noe dere mer erfarne sikkert vil rive dere hårløs av, er muligens min kunnskap til cuckold-terminologi. Jeg bruker helt sikkert ikke ordene i riktig setting, osv., men det kommer etterhvert Men nok tull, kort om meg: 21 år, svært lite erfaring innenfor cuckold-miljøet(?). Trener regelmessig, ser bra ut, går på NTNU og er ellers en grei kar. Har lyst til å møte et pent og intelligent par som kan vise meg mer av denne 'verdenen'. Prøver å ikke være en av de 'knulle i kveld?'-folkene, så langt tror jeg at jeg er innenfor. Uansett, nå begynner jeg å miste tråden. Hvis dere skulle være interessert, vær så snill og send meg en melding. Håper å høre fra dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest rexmundibergen Skrevet 12. januar 2013 Share Skrevet 12. januar 2013 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.nice Skrevet 24. januar 2013 Share Skrevet 24. januar 2013 hei! er du man eller d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest rexmundibergen Skrevet 21. februar 2013 Share Skrevet 21. februar 2013 Mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sambos Skrevet 28. februar 2013 Share Skrevet 28. februar 2013 Er på byn å hotell i Trd i dag/kveld Tilbake på østlandet i morra alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest rexmundibergen Skrevet 15. mai 2013 Share Skrevet 15. mai 2013 Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.