Gjest rexmundibergen Skrevet 18. desember 2012 Skrevet 18. desember 2012 Hei Dette er min første post her inne, og min første post hva angår cuckold-fenomenet. Noe dere mer erfarne sikkert vil rive dere hårløs av, er muligens min kunnskap til cuckold-terminologi. Jeg bruker helt sikkert ikke ordene i riktig setting, osv., men det kommer etterhvert Men nok tull, kort om meg: 21 år, svært lite erfaring innenfor cuckold-miljøet(?). Trener regelmessig, ser bra ut, går på NTNU og er ellers en grei kar. Har lyst til å møte et pent og intelligent par som kan vise meg mer av denne 'verdenen'. Prøver å ikke være en av de 'knulle i kveld?'-folkene, så langt tror jeg at jeg er innenfor. Uansett, nå begynner jeg å miste tråden. Hvis dere skulle være interessert, vær så snill og send meg en melding. Håper å høre fra dere! Siter
Sambos Skrevet 28. februar 2013 Skrevet 28. februar 2013 Er på byn å hotell i Trd i dag/kveld Tilbake på østlandet i morra alt... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.