Bi.m91 Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Heisann! tenkte det kunne vært hyggelig å luftet stemningen for å høre det var flere fra Grenland eller tilstøtende områder her inne? ☺️ Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Trondheim 🫡 Så det blir ett stykke unna. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.