Mpower Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Noen som har noen gode tips til hvordan få overtalt dama til å prøve? Har vært sammen i mange år og drømmen om at dama prøver andre blir bare sterkere. Tidligere i forholdet var dama ikke fremmed for å prøve, men med årene så er selvbildet blitt mer svekket og hun har ikke lenger lyst til å ligge med noen annen. Hun er passert 50 men har fortsatt en deilig kropp. Har prøvd å lufte ideen men er redd for å mase for mye. Tips? Endret 13 timer siden av Mpower 3 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Fruen var i grunn likedan, dårligere selvbilde etter barn og at man ble eldre, men når det gikk opp for henne at hun var attraktiv selv fra de som var 20 år yngre enn henne så blomstret hun opp på nytt. Jeg vil foreslå å forsøke å få henne til å delta på diverse forum, så tror jeg nok fort hun vil blomstre litt når hun skjønner at hun absolutt ikke har gått ut på dato 😉 4 Siter
911 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mpower skrev (10 timer siden): Noen som har noen gode tips til hvordan få overtalt dama til å prøve? Har vært sammen i mange år og drømmen om at dama prøver andre blir bare sterkere. Tidligere i forholdet var dama ikke fremmed for å prøve, men med årene så er selvbildet blitt mer svekket og hun har ikke lenger lyst til å ligge med noen annen. Hun er passert 50 men har fortsatt en deilig kropp. Har prøvd å lufte ideen men er redd for å mase for mye. Tips? Vi er i samme "båt" Jeg tror det enkleste er å være mer direkte. Åpen og ærlig kommunikasjon er nok løsningen selv om det er enklere sagt enn gjort. Jeg har snakket litt med min kone om dette og fått henne bittelitt på gli. Trekant er det lengste hun foreløpig vil gå, men det er en god start. Så får jeg se om hun tar litt initiativ. Jeg vil ikke mase eller presse henne, men ser når hun tenner litt på andre menn hun ser/møter. Siter
Mpower Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Får bare oppmuntre og håpe at den rette dukker opp en dag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.