vestlandpar Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Hei, Vi er et par fra vestlandet der han som cuck holdes i bur, og skal trenes opp til å slikke creampien hennes og tilfredstille hun. Hun ønsker ikkje å involvere en bull på soverommet. Hun har tidligere hatt cuck bittet fast og ridd han, for så å sette seg på munnen hans. Men når han er komt så mister han all ønske om dette og vrir seg vekk, før han senere angrer. Vi tenkte kansje hun skal samle opp cummet noen dager i forveien, for så å creampie seg og ri han, og sette seg på munnen hans før han får sjangs å komme selv. Eventuelt ha han i bur med strapon på, og ri den og la han slikke opp. Håper noen har noen forslag til hva vi kan gjøre for å få trent cuck til å slikke hun ren. 1 Siter
couplescandinav Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden vestlandpar skrev (10 timer siden): Hei, Vi er et par fra vestlandet der han som cuck holdes i bur, og skal trenes opp til å slikke creampien hennes og tilfredstille hun. Hun ønsker ikkje å involvere en bull på soverommet. Hun har tidligere hatt cuck bittet fast og ridd han, for så å sette seg på munnen hans. Men når han er komt så mister han all ønske om dette og vrir seg vekk, før han senere angrer. Vi tenkte kansje hun skal samle opp cummet noen dager i forveien, for så å creampie seg og ri han, og sette seg på munnen hans før han får sjangs å komme selv. Eventuelt ha han i bur med strapon på, og ri den og la han slikke opp. Håper noen har noen forslag til hva vi kan gjøre for å få trent cuck til å slikke hun ren. Han må selvsagt ikke komme. Og han bør sultes frå utløsning en uke. Vi var for noen år siden på telttur. En mann gikk forbi teltet vårt ofte når hun solet sine store bryster nakne. Og han stoppet, pratet med henne. De avtalte han skulle komme til teltet på kvelden, når hans barn hadde lagt seg. Jeg var liksom kjørt for å handle. Men jeg satt i bilen utenfor campingen og ventet til melding kom. Da var han gått, jeg var der to-tre minutter etterpå og slikket henne helt ren før jeg knullet henne. Og den rekkefølgen må det være. Jeg ønsker og at hun skal ta kommandoen og sette sin fitte oppå munnen da og jeg må slikke alt som kommer..... 2 Siter
911 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det viktigste er å holde han på pinebenken og edge han, men ikke la han komme. Da gjør han hva som helst for deg. 2 Siter
vestlandpar Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ja, han er alltid villig til det jeg sier, helt til jeg får han til å komme. Da mister han interessen. Har gått over til å kun gi han ødelagt orgasme, det har hjulpet en del. Det som er ukjendt for oss er dette meg å spare cummet hans. Virker som eneste løsning for å få Cuck til å slikke det da han ikke kan få lov å komme selv. Kan det setters i kjøleskap, eller må det fryses? Eventuelt tines før vi fyller henne opp og har sex? Noen invendinger eller erfaringer/ideer? Couplescandinav dere har en god løsning, men hun er ikke komfortabel med sex med bull. Virker som dere har funnet en god løsning for dere! Har du selv hatt noen anger på hva du har gjort etter sex, eller nektes du selv å komme av henne? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.