Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kom hjem i slutten av uka etter nesten to uker i utlandet. Med jeg har vært borte, har hun hatt tre besøk. Om åtte dager skal jeg bort igjen - og hun har avtalt nye besøk med samme mann.

I går var vi ute og spiste, jeg kjøpte champagne og skjokolade - likevel fortsatt null sex.

I morges når vi våknet, ble det litt kos. Da jeg lot fingrene stryke utenpå trusen spredte hun beina mye - før hun presset hånden min mot kjønnet på en litt hardere måte enn jeg pleier å beføle henne.

Sånn pleier han å gjøre, sa hun med lukkede øyne og et smil om munnen - mens hun løftet og roterte hoftene sakte. Et lite stønn slapp ut mellom leppene.

….og deretter knuller han meg godt.

Hun åpnet øynene, snudde på hodet og fortalte meg å lage kaffe.

Nå drikker hun den mens jeg skriver dette. Det blir en bra dag med mye erting. Det er flott å ha en kone som vet å underholde mens jeg skaffer inntekter 😁

Endret av Otto
  • Liker 2
  • Sexy 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...