Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kona mi ønsker å høre hvordan det er for kvinnen når hun blir tatt i trekant av 2 menn. Eller av fremmed mens mannen ser på.

Noen kvinner som kan fortelle?

• Liker 2
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hei! Jeg har vært med på trekant et par ganger nå, og det er like spennende hvergang.

Jeg syntes det er så deilig å ha sex med min Stag, men det dobler på med kjærleik og spenning når han har invitert med en til inn, å bli berørt, kysset og kost med av flere hender best samtidig. Å kunne oppleve noe så fint å bli delt med av sin elskede er uoppnåelig som en drøm og vil absolutt anbefale din frue for en sånn opplevelse, om det er det hun er nysgjerrige på!!💜💦

• Liker 7
  • Sexy 1
  • 3 weeks later...
Skrevet
Rancid skrev (På 25.2.2026 den 19.38):

Hei! Jeg har vært med på trekant et par ganger nå, og det er like spennende hvergang.

Jeg syntes det er så deilig å ha sex med min Stag, men det dobler på med kjærleik og spenning når han har invitert med en til inn, å bli berørt, kysset og kost med av flere hender best samtidig. Å kunne oppleve noe så fint å bli delt med av sin elskede er uoppnåelig som en drøm og vil absolutt anbefale din frue for en sånn opplevelse, om det er det hun er nysgjerrige på!!💜💦

Hei, takk for svar.

Det hun fantaserer mest om er en i munnen og en bakfra. Når det er opplevd en gang forandrer det seg sikkert og hun får sikkert andre preferanser. Fortell gjerne mer, kanskje om første gangen. Hva gjorde dere, var du nervøs, gikk det for deg?

Skrevet (endret)
3 hours ago, Magic76 said:

Hei, takk for svar.

Det hun fantaserer mest om er en i munnen og en bakfra. Når det er opplevd en gang forandrer det seg sikkert og hun får sikkert andre preferanser. Fortell gjerne mer, kanskje om første gangen. Hva gjorde dere, var du nervøs, gikk det for deg?

Hei igjen. Jeg svarer med glede vettu, alt for å få et bedre perspektiv på ting og kanskje få din frue igang med mye hun går glipp av.🫶🏻

Første, andre og tredje gang var veldig kort på hverandre for jeg ble jo nærmere betatt av følelsen.🤭 Selvsagt var jeg nervøs og kan si meg like nervøs for hver gang, men det tar meg ikke lang tid å varmes opp og lette på den følelsen. Jeg ble knullet av min Stag mens jeg sugde kompisen hans, vice versa, hit og dit og litt av hvert. Ikke tenk så mye så hjelper det en del. La mannfolka ta litt styring, med måte på selvfølgelig. Fikk også oppleve min første DVP (dobbel vaginal penetrering) og stor koste meg med det også!!

Om det gikk for meg? Ja jaggu, hvergang!💦

Gleder meg til neste gang vi inviterer noen til sengs igjen, absolutt pirrende og vanvittig gøy ikke minst. Og ennå så bedre om kjemien treffer og ikke bare med hvem som helst... Å kunne snakke og tulle med vedkommende før, mens og etter er jo bare det beste då! Og hallo, jeg kan jo ikke glemme aftercare'n

Jeg håper dette hjalp litt. Håper dere får masse fine opplevelser når den tid kommer, og dere er klare for det!💜

Endret av Rancid
  • Sexy 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...