Fuckman1983 Skrevet søndag kl 10:40 Skrevet søndag kl 10:40 Først og fremst, dette er IKKE ment for å spre noen stygge rykter eller noe. For ingen har svaret annet enn de involverte. Jeg deler kun offentlig informasjon her og mine egne tanker. Som de fleste har fått med seg nå, så har det lekket mye informasjon om Mette-Marits forhold til Epstein. I en mail mellom han og en kompis blir Epstein spurt om Mette-Marit skal beholde barnet hans: «Hva har skjedd med Mette nå?? Vil hun bære barnet ditt? ;)» https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet 10/EFTA02020770.pdf Det er åpenbart at Mette-Marit og Epstein har flørtet mye på mail med hverandre, så man kan jo begynne å lure. Og overalt på nettet fordømmes Mette-Marit nå og blir kalt ekkel og langt verre ting. Og hun skal selvsagt ha sterk kritikk for å vite at Epstein ble dømt i 2008 og likevel holdt kontakten med ham, men å få slengt kallenavn etter seg for å muligens ha et åpen forhold synes jeg er helt feil. Vi elsker alle cuckold-livsstilen her inne, enten det er koner som får fremmed pikk, cuckold som runker til at menn knuller konene deres eller oss bulls som får sprute inni disse vakre kvinnene. Så mange av de samme ville nok slengt mye dritt om oss også. Så hva tror dere har skjedd her? Har noen sett noen tegn i mailene som får dere til å helle mot at hun kanskje er en hotwife? Selv er jeg ikke helt sikker hva jeg tror ennå, men etter å ha lest gjennom titalls av mail mellom de to virker det jo som at det har vært et eller annet på gang. Og mtp. hennes utagerende fortid er det jo ikke fullstendig usannsynlig heller. Det hadde vært interessant å høre noen synspunkter rundt dette Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.