Otto Skrevet i går, 15:42 Skrevet i går, 15:42 (endret) Min favorittfantasi er en langhelg med kona på en hytte med 3-4 andre menn + meg, hvor hun blir behandlet som en dronning - og som takk er hun er tilgjengelig for alle og blir knullet i ulike settinger gjennom dagene. Hva kan vel være bedre enn å våkne av at to menn kommer inn på soverommet og knuller henne på omgang mens du ser på, fordi de ønsket å fylle henne opp før frokost? Eller at en skyver bikinitrusen til side når hun ligger og soler seg - og begynner å slikke henne, mens to andre menn stiller seg på hver side og begynner å veksle på å munnknulle henne når hun fremdeles har solbrillene på. Da de bestemmer seg fører de henne inn i sengen og knuller henne alle tre. Etter en stund kommer hun nydusjet tilbake solsengen igjen, og får stukket et glass champagne i hånden - vel vitende om at hun vil få pumpet mer sæd i seg i løpet av kvelden. Og totalt? Vanskelig å si, men flere enn tredve ganger bør hun jo klare å få oss til å komme. Kanskje bør det være en regel at det bare er lov til å sprute inne i henne? Har noen opplevd noe i nærheten? Eller hva er din/deres favorittfantasi? Endret 17 timer siden av Otto 2 1 2 Siter
TobiasX Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Dette minner meg om første gangen elskeren var med oss på hyttetur. Det har blitt endel slike turer så minnene er nok litt blandet. Vi var dengang vesentlig yngre enn nå og, "kåte og gale!" alle tre og mye puling ble det. Antagelig var dette første gangen jeg så elskeren pule kona. På lørdag ettermiddag ble det sol og ganske varmt på terrassen og kona ville sole seg. Vi mannfolka fikk beskjed om å smøre henne med solfaktor, noe vi gjorde svært grundig og fikk dratt av henne truse og BH uten særlig protester fra henne.. Jeg husker godt kona la seg tilbake, dro bena fra hverandre, liksom åpnet seg fullstendig. Elskeren kom over henne og jeg tror det var første gang jeg så kuken hans. Den var (og er) både lengre og tykere enn min og jeg lurte nok på om kona virkelig kunne få den inn i seg. Men, jeg visste at han hadde pult henne mange ganger, senest samme morgen og kvelden i forveien. Likevel virket det litt merkelig at hun kunne ta imot den der, særlig fordi hun føltes ganske trang for meg. Hun tok tak i den litt tykke kuken og styrte den inn i det hun etterhvert har benevnt "Knullehullet". Fitta hennes smurte godt den gangen og kona bad han trykke på. Til min overraskelse gled kuken inn i henne etter noen forsiktige støt. Han kom etterhvert helt til bunns i henne og etter noe ut og inn varte ikke lenge før orgasmen hennes kom. Jeg husker nok best at når han sprutet inn i henne, da kysset de lenge. Det føltes litt ekkelt at han kysset henne slik, men det har etterhvert blitt en vane det også. Den tiden var rutinen som regel slik: Elskeren pulte henne først, og når han hadde tømt seg i henne, da var det min tur. Når jeg hadde sprutet i henne var han klar for "runde to" og han pulte henne ganske lenge. Når han etterhvert ble ferdig var det min tur igjen. Og ganske snart etter tok han henne for tredje gang. Hvor mange orgasmer kona fikk, det aner jeg ikke, men hun "jodlet" stadig. Etter en slik helg går det noen dager før hun er klar igjen. Vi klarer ikke det der nå for tiden, kanskje kona, men ikke vi! Endret 5 timer siden av TobiasX 1 2 Siter
Otto Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) TobiasX skrev (3 timer siden): Dette minner meg om første gangen elskeren var med oss på hyttetur. Det har blitt endel slike turer så minnene er nok litt blandet. Vi var dengang vesentlig yngre enn nå og, "kåte og gale!" alle tre og mye puling ble det. Antagelig var dette første gangen jeg så elskeren pule kona. På lørdag ettermiddag ble det sol og ganske varmt på terrassen og kona ville sole seg. Vi mannfolka fikk beskjed om å smøre henne med solfaktor, noe vi gjorde svært grundig og fikk dratt av henne truse og BH uten særlig protester fra henne.. Jeg husker godt kona la seg tilbake, dro bena fra hverandre, liksom åpnet seg fullstendig. Elskeren kom over henne og jeg tror det var første gang jeg så kuken hans. Den var (og er) både lengre og tykere enn min og jeg lurte nok på om kona virkelig kunne få den inn i seg. Men, jeg visste at han hadde pult henne mange ganger, senest samme morgen og kvelden i forveien. Likevel virket det litt merkelig at hun kunne ta imot den der, særlig fordi hun føltes ganske trang for meg. Hun tok tak i den litt tykke kuken og styrte den inn i det hun etterhvert har benevnt "Knullehullet". Fitta hennes smurte godt den gangen og kona bad han trykke på. Til min overraskelse gled kuken inn i henne etter noen forsiktige støt. Han kom etterhvert helt til bunns i henne og etter noe ut og inn varte ikke lenge før orgasmen hennes kom. Jeg husker nok best at når han sprutet inn i henne, da kysset de lenge. Det føltes litt ekkelt at han kysset henne slik, men det har etterhvert blitt en vane det også. Den tiden var rutinen som regel slik: Elskeren pulte henne først, og når han hadde tømt seg i henne, da var det min tur. Når jeg hadde sprutet i henne var han klar for "runde to" og han pulte henne ganske lenge. Når han etterhvert ble ferdig var det min tur igjen. Og ganske snart etter tok han henne for tredje gang. Hvor mange orgasmer kona fikk, det aner jeg ikke, men hun "jodlet" stadig. Etter en slik helg går det noen dager før hun er klar igjen. Vi klarer ikke det der nå for tiden, kanskje kona, men ikke vi! Flott setting. Og kanskje er det mest realistisk å starte med en hyttetur med en ekstra person? Kanskje kan det dukke opp noen flere etter en dag eller to? Min ex ville ha besvimt av glede dersom hun ble fortalt at 4-5 kuker ville knulle henne over en langhelg, men min nåværende kan nok trenge litt mer oppvarming - og det er vel en av grunnene til at det er en flott fantasi. Men best er jo fantasier som har en sjanse til å bli virkelighet. Da vi diskuterte trekant en gang for lenge siden, var det hun som ymtet frempå at det kunne vært spennende å bli knullet av mange menn (3-4+) samtidig, så det kom ikke fra meg. Endret 1 time siden av Otto Siter
TobiasX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Otto skrev (54 minutter siden): Min ex ville ha besvimt av glede dersom hun ble fortalt at 4-5 kuker ville knulle henne over en langhelg En fristende fantasi, men jeg tror at såpass mange en langhelg kan bli i meste laget for kona mi; Som nevnt ovenfor var vi noen ganger to om henne en langhelg, hun var godt fornøyd. Kona traff engang en ex, og på en eller annnen måte ble det snakk om en "knulllekveld". Han ex'n ordnet med noen kamerater og hun ble på en kveld, først pult av 5 menn, noen av de flere ganger. Noe senere ankom 3 til, disse var litt mindre kjent og ble beordret gummi på og skikkelig med glidemiddel. Hun sa det var en fantastisk opplevelse; Masse mannfolk, hender, kuker, orgasmer og sædsprut i massevis. Jeg fikk henne hjem sent natta, hun kunne knapt gå oppreist og fitta var sår i flere dager. Hun er stadig opptatt av dette med 5 menn, det er noe med en tidligere opplevelse som frister til gjentagelse. Når elskeren (en av de) og jeg er ferdig med henne, da ber hun noen ganger om mere kuk, alltid 5. Endret 1 time siden av TobiasX Siter
Otto Skrevet 31 minutter siden Forfatter Skrevet 31 minutter siden TobiasX skrev (32 minutter siden): En fristende fantasi, men jeg tror at såpass mange en langhelg kan bli i meste laget for kona mi; Som nevnt ovenfor var vi noen ganger to om henne en langhelg, hun var godt fornøyd. Ja. Jeg fikk bare oppleve henne med tre menn over to dager. Og det var vi gutta som var begrensningen 😁 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.