Gjest stakkar Skrevet 15. desember 2012 Share Skrevet 15. desember 2012 synes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest stakkar Skrevet 15. desember 2012 Share Skrevet 15. desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 15. desember 2012 Share Skrevet 15. desember 2012 det "greiene der" fortjener selvsagt ikke fitte. Overskriften er "penisen min". Guttetissen min ville passa bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zum Skrevet 15. desember 2012 Share Skrevet 15. desember 2012 men den strekker seg vel ved ereksjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest stakkar Skrevet 15. desember 2012 Share Skrevet 15. desember 2012 kan legge ut bilde av ereksjon i kveld eller i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest stakkar Skrevet 16. desember 2012 Share Skrevet 16. desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest stakkar Skrevet 22. desember 2012 Share Skrevet 22. desember 2012 Her er et par bilder til. Stiv og slapp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spent Skrevet 6. januar 2013 Share Skrevet 6. januar 2013 Takk for bilder, men det var jo ikke all verden det der. Jeg forstår godt at det ikke holder for kona di. Eller damer i det hele tatt. Det er derfor veldig bra for dama di, at du ser det selv, og lar henne få kose seg med andre menn. Da er det sikkert større sjanse for at hun fremdeles vil være sammen med deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 6. januar 2013 Share Skrevet 6. januar 2013 du jukser jo med målinga. Det skal måles FRA ROTA. Linjalen din ligger jo langt oppå magen, så det ser ut som 14 cm. Legg den riktig så ser vi at 10-11 nok er nærmere sannheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drama229 Skrevet 11. januar 2013 Share Skrevet 11. januar 2013 For en ynkelig liten "pikk". Se på bildene mine så skal du få se hvordan kuk damene vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.