Lika Skrevet lørdag kl 12:03 Skrevet lørdag kl 12:03 Finnes det noe mer sexy en å se en gift flott dame bli knullet av en svær pikk? Tenker da på en skikkelog svær. 2 Siter
Otto Skrevet lørdag kl 12:10 Skrevet lørdag kl 12:10 Kanskje øyeblikket hvor hun kysser dypt første gang med en ny elsker? Jeg har hatt gleden av å se min daværende kone bli knullet kontant av en stooor mørk kuk, som satt fast på en muskuløs franskmann. Jeg glemmer aldri uttrykket hennes da han trengte inn i henne i en eneste lang bevegelse. Hun holdt på å besvime av kåthet og lykke 😁 1 2 Siter
Lika Skrevet lørdag kl 12:17 Forfatter Skrevet lørdag kl 12:17 Spenningen på det tidspunktet det første kysset kommer er veldig hot. Men må si jeg likte bedre tanken på å se den franskmannen trenge inn i henne! 3 1 Siter
Otto Skrevet lørdag kl 13:04 Skrevet lørdag kl 13:04 Det var flott. Han var en storkuket mann som virket litt sjenert, så hun ventet på litt forsiktige bevegelser innledningsvis - men den gikk til bunns i en bestemt bevegelse 😁 1 3 Siter
Otto Skrevet lørdag kl 15:18 Skrevet lørdag kl 15:18 Lika skrev (2 timer siden): Spenningen på det tidspunktet det første kysset kommer er veldig hot. Men må si jeg likte bedre tanken på å se den franskmannen trenge inn i henne! Kysser min kone en mann, har hun bestemt seg for at han skal få knulle henne - så det er vel kanskje derfor øyeblikket er spesielt. 4 Siter
Lika Skrevet lørdag kl 16:27 Forfatter Skrevet lørdag kl 16:27 Har ikke tenkt på det slik, men tror du har rett. Det er slik. 2 Siter
Otto Skrevet lørdag kl 16:59 Skrevet lørdag kl 16:59 (endret) Lika skrev (1 time siden): Har ikke tenkt på det slik, men tror du har rett. Det er slik. Fru Lika ser veldig bra ut, og da er det hele enda bedre. Å skjenke bort en vakker kone til en annen mann og se hun nyte det er priceless. Endret lørdag kl 17:55 av Otto 2 1 Siter
Rouge Skrevet i går, 07:11 Skrevet i går, 07:11 Lika skrev (På 3.1.2026 den 13.03): Finnes det noe mer sexy en å se en gift flott dame bli knullet av en svær pikk? Tenker da på en skikkelog svær. Du treffer spikeren på hodet!! Men å se henne styre pikken mot fitten for så å tre seg en stor kuk kommer tett på.😍 1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.