Otto Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Ikke en typisk cuck story, men en gang min ex og jeg inviterte en bekjent av oss, hvor planen var å ha trekant med ham - gikk ikke alt etter planen. Etter at min ex hadde tatt initiativ til litt småklining når jeg “måtte ut” for å hente en cd i bilen (og først brukte litt tid på å finne bilnøklene), ble det etter hvert avdekket en flott tykk kuk på 21-22 cm, en virkelig praktstake, der på sofaen. Vi trodde begge at alt gikk etter planen, men da min ex bøyde seg frem for å ta ham i munnen, så han plutselig stopp. Han syntes det ble vanskelig i mitt nærvær. Gode råd var dyre, så jeg foreslo at de skulle gå opp på soverommet alene. Det ble han med på, og min ex var helt med - hun formelig lyste i øynene, og gledet seg stort til å kjenne ham inne i seg. Soverommet var rett over et av hjørnene i stuen, og det var ikke vanskelig å høre at hun nøt gjesten. Det hører med til historien at denne gjesten normalt ikke hadde noe problem med å få kvinner. Han så bra ut, og hadde en godt utviklet selvtillit. Vi ble litt overrasket over at han trakk seg unna hennes åpne munn, men når de var alene hadde han pult henne grundig. Etter en god stund kom de ned igjen. Han var litt usikker, mens hun strålte. Etter at han hadde dratt så hun at det var den beste pikken hun hadde kjent - og at hun hadde mistet tellingen på antall ganger hun kom. Han knullet henne aldri igjen, men jeg tror nok minnet lever videre fortsatt. Endret 17 minutter siden av Otto 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.