Rancid Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Heisann. Jeg er ny her inne! Både til denne nettsiden og scenen. Jeg er en kvinne på 23 år. Jeg har vært med på mye morro og vært innenfor bdsm-miljøet siden jeg var 21. Så med det, så har jeg mine erfaringer men man er aldri "utlært" og morro får man aldri nok av! Til tross jeg har vært med på mye ting, så har jeg alltid falt tilbake på fantasien av å ha samleie med flere samtidig. I september så vart jeg vært heldig med å ha møtt en fantastisk kar, @mimmim -gjennom en venn av oss. Jeg inviterte han over en kveld etter en dag med chatting, og så spontan pleier jeg ikke å være men jeg lengtet etter besøk. Jeg skal innrømme å si jeg var rimelig nervøs for som sagt, så er ikke jeg så spontan av meg med å møte folk. Han kom over, det var sent. Han ga meg en gave da jeg åpnet døren, en pusekatt statue.😺 Vi brukte mye av kvelden til å skravle... Det var koselig og noe jeg trengte. Vi delte fantasier og lyster, og han nevnte at hans største fantasi er å dele sin elskede med andre mannfolk. Noe jeg var tatt litt tilbake av, for det var min fantasi også så jeg trudde han løy, og om kompisen vi hadde tilfelles hadde videre fortalt mine fantasier til ham... I alle år så antok jeg det bare var noe gæli med meg for å fantasere om slikt, da jeg har blitt fortalt det er "unormalt" og rart. Men jeg tok det til sides. Senere var penklæra av, så å si trusa og singletten jeg hadde på meg. Penklær finns nok ikke i mitt hus, og arbeidstøyet hans kom av samtidig. Han knullet meg men samtidig så elsket han med kroppen min. Noe jeg ikke var forberedt på, men det var deilig. Og jeg tenker mye tilbake på den dag. Nå er vi sammen hverdag og han elsker fortsatt med meg. Han kjemmer meg bort med komplimenter, ros og kos. Jeg er kjempe takknemlig for å ha fått møte noen som han, som jeg kan kalle gubben min og ha ved siden av meg. Jeg håper en dag så flere kan fantasiene mine bli oppfylt med han. Vi har allerede gjort litt som MFM, med han og en kompis av han men jeg har mange andre lyster og det vet jeg han har også. Som er å bli delt rundt men med måte på. Jeg vil at min Stag skal være med, passe på at jeg og de andre har det bra, og at han er siste mann til å pumpe meg full av sæd og sleike meg ren. Etter all action så vil jeg ligge i senga med alle mannfolka som har hatt sex med meg, og kose.💜 Det er mitt drømme scenario.😌 Andre fantasier ville vært partner bytte/ swingers. Så å bli elsket av en annen man som i par, der kvinnen blir elsket av min Stag. Og vi alle holder hender og koser vårs. Jeg har mye jeg vil oppleve, som jeg håper kommer til spill med han og andre. Det er bare å finne dem rette menneskene. - Mvh, Rancid. Endret 1 time siden av Rancid 2 2 Siter
Kongecobra Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Deilig! Det er utrolig mye spennende man kan finne på når man er åpen for det. De aller fleste kommer aldri dit at de åpner for denne dimensjonen, og det er så gøy å lese at du har kommet dithen med god hjelp av gubben din. Håper våre veier krysses på et tidspunkt. 😍 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.