Mann_1980 Skrevet 13. desember 2012 Share Skrevet 13. desember 2012 Mannen i forholdet søker elsker til sin frue! Hun er ei kåt, moden og deilig jente. Sexy rompe, store bryster Bor i Vestfold, ikke altfor mobil. Må være åpen for å se på, evt deltakelse fra mannen Send PM, så godkjenner jeg deg kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 14. desember 2012 Share Skrevet 14. desember 2012 Melder meg til tjeneste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsetter Skrevet 16. desember 2012 Share Skrevet 16. desember 2012 Heisann, dette høres bra ut:) vil du snakke privat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldgutt44 Skrevet 17. desember 2012 Share Skrevet 17. desember 2012 Hei Gift mann på 44 år fra Larvik her, blir gjerne med på noe jeg. Er ellers en kjekk grei og oppegående mann. Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet 22. desember 2012 Share Skrevet 22. desember 2012 Dette virker konge for meg. Jeg er garantert sykdomsfri da jeg er gift, men det er spennende med noe ekstra. Jeg er 41 stor og sterk, men samtidig belest og relativt forståelsesfull. Denne type arrangement, dersom dere vil ha det langsiktig, er noe for meg. Ps reiser endel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet 22. desember 2012 Share Skrevet 22. desember 2012 høres interessant ut. Dersom der er et fast opplegg hvertfall. Jeg er 41 år, bor i Larvik og relativt mobil. Jeg er sykdomsfri og søker lange bra forhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet 22. desember 2012 Share Skrevet 22. desember 2012 Høres morro ut. Jeg er ute etter ett eneste par som jeg kan ha morro med lenge fremover. Hvis det er dere ville det vært bra Bor i Larvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 31. desember 2012 Share Skrevet 31. desember 2012 Hei. :-) Tar gjerne en tur innom når jeg er i Sf. Send meld=mob nr. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iqtrollet Skrevet 10. juni 2013 Share Skrevet 10. juni 2013 Snakker vi sør i vestfold? ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mann_1980 Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Share Skrevet 13. juni 2013 Hei! Takk for innlegg, men som jeg skrev ...-"send PM", hvilket betyr at jeg ønsker melding fra Dere. Og stedet, er nord i Vestfold ...hvillket også står i min profil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.