Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er i mitt andre ekteskap, og begge har latt seg dele. Min ex var veldig med på å bli delt, da hun rett og slett elsket pikk. Hun ønsket sex hver dag, helst flere ganger om dagen. Hun kunne faktisk bli sur av å ikke bli pult.

Min nåværende er annerledes, det sitter lengre inne å la seg forføre. «It is all about the setting» sier hun, og hun ønsker en relasjon/kjennskap til den hun sprer beina for.

Så mens den første tente mest på det fysiske, er min nåværende først og fremst opptatt av det psykiske, herunder det «forbudte».

Har andre erfaringer med ulike kvinner?

Endret av Otto
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det hersker ingen tvil om at våre kvinner er forskjellig i hvordan de vil møte andre menn for sex. Fruen min legger stor vekt på hvordan de oppfører seg og at de er hensynsfulle og ikke minst at de kunne forføre. Da var det ikke så vanskelig å komme ned i trusene hennes.💦💦😜

Endret av Rouge
  • Sexy 2
Skrevet

Vel, når vi jeg var i 20 årene så hadde jeg 2 vidt forskjellige kjærester, hun første var i overkant "ivrig" etter å ha hva hun selv kalte "platoniske venner"

Som det i ettertid viste seg at hun, ehh, ikke akkurat skjønte hva platonisk betyr 😅

Mens hun andre bare var nøden til enhver tid, hun første var jeg dypt forelsket i og jeg hadde ikke utviklet helt sansen for deling, hun andre var vel like ofte til sengs med kompisen som med meg, og derav trigget min interesse for deling.

Min nåværende er veldig på den med å kjenne de hun går til sengs med, men skal ikke kjenne dem for godt, må ha følelser for personen, men ikke for mye følelser, vil at de skal være litt dominant, men ikke for mye dominant, vil at de skal ha stor kuk og være veltrent, men ikke for stor kuk og veltrent.....

Det er jo en fulltidsjobb å møte noen nye som tilfredsstiller alle hennes krav, Nå som jeg har blitt eldre og har all tiltro til min kjære så skulle jeg jo ønsket hun var litt mer som min gamle kjæreste nr 2 😒

Den gangen vi traff en som var i yngste laget som hun ikke "kjente" så var det ikke helt velykket, den gangen vi traff noen spontant på byen som hun ikke kjente så var det ikke helt velykket.

Så dette blir jo ofte brukt i mot meg når jeg sutrer for mye.

Man blir vel aldri helt fornøyd, men får heller trøste meg med hva man allerede har.

• Liker 2
Skrevet
Don't shoot me!!! skrev (9 minutter siden):

Vel, når vi jeg var i 20 årene så hadde jeg 2 vidt forskjellige kjærester, hun første var i overkant "ivrig" etter å ha hva hun selv kalte "platoniske venner"

Som det i ettertid viste seg at hun, ehh, ikke akkurat skjønte hva platonisk betyr 😅

Mens hun andre bare var nøden til enhver tid, hun første var jeg dypt forelsket i og jeg hadde ikke utviklet helt sansen for deling, hun andre var vel like ofte til sengs med kompisen som med meg, og derav trigget min interesse for deling.

Min nåværende er veldig på den med å kjenne de hun går til sengs med, men skal ikke kjenne dem for godt, må ha følelser for personen, men ikke for mye følelser, vil at de skal være litt dominant, men ikke for mye dominant, vil at de skal ha stor kuk og være veltrent, men ikke for stor kuk og veltrent.....

Det er jo en fulltidsjobb å møte noen nye som tilfredsstiller alle hennes krav, Nå som jeg har blitt eldre og har all tiltro til min kjære så skulle jeg jo ønsket hun var litt mer som min gamle kjæreste nr 2 😒

Den gangen vi traff en som var i yngste laget som hun ikke "kjente" så var det ikke helt velykket, den gangen vi traff noen spontant på byen som hun ikke kjente så var det ikke helt velykket.

Så dette blir jo ofte brukt i mot meg når jeg sutrer for mye.

Man blir vel aldri helt fornøyd, men får heller trøste meg med hva man allerede har.

He he….kjenner meg igjen. For min ex var det enkelt. Ikke overvektig og utholden kuk. Størrelse var ikke så viktig, og ting kunne tas på impuls. Det var umulig for henne å ikke nyte å ri pikk, det skjedde aldri at hun ikke kom (og som regel 2-5 ganger).

Nåværende liker «medium» kuk best, og kravlisten er laaaang 😁

• Liker 2
  • Sexy 1
Skrevet
Don't shoot me!!! skrev (38 minutter siden):

Vel, jeg merker jo at den kravlisten fravikes mer og mer etterhvert som hun blir litt sigen.

Synd hun drikker så sjelden 😂

Her fravikes ikke kravlisten 😂

Skrevet

Kravlister her er at hun må ha personlige følelser før det blir noe som helst. Hennes nåværende kaller vi vel begge for hennes kjæreste nr 2. Han bor som dere kanskje har sett langt borte, så de gangene de treffes er de sammen en del. Denne gangen skal han være her nesten en hel uke. Dermed sover jeg alene hjemme de nettene.

Personlig kjemi og følelser trumfer utstyr o.l.

• Liker 2
  • Sexy 2
Skrevet
Muligens skrev (3 timer siden):

Kravlister her er at hun må ha personlige følelser før det blir noe som helst. Hennes nåværende kaller vi vel begge for hennes kjæreste nr 2. Han bor som dere kanskje har sett langt borte, så de gangene de treffes er de sammen en del. Denne gangen skal han være her nesten en hel uke. Dermed sover jeg alene hjemme de nettene.

Personlig kjemi og følelser trumfer utstyr o.l.

Enig i mye. Vi sover alltid sammen. Av en eller annen grunn synes vi å sove samnen er mer intimt enn sex - så vi våkner alltid opp ved siden av hverandre . Det kan godt elskeren også er der i samme seng, men min nåværende har aldri overnattet alene med en tredjepart.

• Liker 1
Skrevet
Otto skrev (På 2.12.2025 den 11.03):

Jeg er i mitt andre ekteskap, og begge har latt seg dele. Min ex var veldig med på å bli delt, da hun rett og slett elsket pikk. Hun ønsket sex hver dag, helst flere ganger om dagen. Hun kunne faktisk bli sur av å ikke bli pult.

Min nåværende er annerledes, det sitter lengre inne å la seg forføre. «It is all about the setting» sier hun, og hun ønsker en relasjon/kjennskap til den hun sprer beina for.

Så mens den første tente mest på det fysiske, er min nåværende først og fremst opptatt av det psykiske, herunder det «forbudte».

Har andre erfaringer med ulike kvinner?

Jeg er også i mitt andre ekteskap der begge har latt seg dele. Eller som jeg sikkert har skrevet tidligere var det nok min exkone som fikk meg til å tenne på Cuckold settingen. Vi var yngre og var på mye fester. Hun hadde store silikonpupper og likte å fyre opp venner og kjente på fest..hun fortalte alltid om alle ståkukene hun hadde fått presset mot seg da hun hadde danset..ofte fant jeg henne ikke igjen, fersket henne en del ganger der hun uskyldig var med andre menn, kom hjem uten truse, kom ikke hjem igjen fra fester..alt dette gjorde at jeg tente på følelsen av å vente i spenning, være kåt og sjalu samtidig. Endte med at jeg delte henne med kompiser på narsh mange ganger men sa aldri til henne om at jeg tente på Cuckold setting. Nåværende har latt seg dele med noen av samme kompisene også sett film der vi knuller exkona som sikkert har bidratt til at hun også ville men mere arrangert og planlagt da hun har dradd til dem eller jeg har sittet å sett på dem enten live eller kamera og nytt henne etterpå som regel. Men det har dessverre vært en lengre downperiode nå.

• Liker 2
  • Sexy 1
Skrevet (endret)

En liten søndagsdeling om forskjellighet.

Her i huset har det alltid vært gjesten først, og øyeblikket hvor hun trenges inn i er alltid spennende. Disse eksemplene er begge med elskere som har vært på besøk før.

Når min ex ble trengt inn i ville hun straks lukke øynene og virkelig nyte pikken som gled inn og ut i henne. Etter en stund ville hun vri hodet mot meg, åpne blikket og nesten med tårer i øynene se på meg med sitt «å se hvor godt han knuller meg, jeg kommer snart» blikk. Hun var virkelig god til å nyte øyeblikket og ville fortsette til hun kom første gang. Sæden skulle så dypt inne i henne som bare mulig.

Min nåværende er mer beregnende. Hun vil etter at elskeren har begynt å knulle henne, trekke hodet hans mot seg å kysse ham dypt. Deretter kan hun også vri på hodet, smile og se meg inn i øynene med et «det blir snart din tur» blikk. Så vrir hun på hodet igjen, og på nytt lar hun ham kysse henne dypt mens kuken pumper inn og ut. Etter en stund kan hun stoppe ham slik at han trekker seg ut, legge seg til rette slik at jeg kan komme inn i henne samtidig som hun åpner og lar elskeren munnknulle henne, gjerne helt til han spruter henne i ansiktet. I det store og hele liker hun best å bli sprutet på.

Mens den første satt mest pris på at vi knullet henne taktfast på omgang - i alle tenkelige stillinger - er det beste min nåværende vet å kline med sin elsker mens jeg slikker henne.

Med to menn kunne den første få så mange som 10-12 orgasmer normalt basert på penetrering (og være klar for mer).

Min nåværende (bildet) nøyer seg med 5-6 orgasmer (og er fornøyd med det). Selv om hun kan komme av knulling er det tunger og fingre som bidrar mest 😁

IMG_4626.jpeg

Endret av Otto
  • Liker 1
  • Sexy 2
Skrevet (endret)

2024-02-1418_50_23.thumb.jpg.5908a5ff632c89f523167e2f91bc5747.jpgKjenner meg igjen i veldig mange beskrivelser her ja.

Med oss er også mottoet "gjesten først". I det øyeblikket gjesten er i hus, så er det de som er kjærester og alt som skjer eller blir bestemt skjer mellom dem. Min frue elsker å ha gjest/sin elsker på middagsbesøk hvor hun er erotisk kledd, serverer veldig god middag med levende lys og sensuell stemning. Vi sitter gjerne der når hun virrer frem og tilbake og dekker på bordet, Når fruen endelig setter seg, så er hennes plass alltid ved siden av sin gjest/elsker. Jeg sitter på andre siden av bordet og fra nå av er det gjerne jeg som blir bedt om å hente ting og tang. mens de spiser og koser med hverandre..

De spiser og kliner, jeg synes det er utrolig deiligt å se henne lå lykkelig hun er der ilag med gjesten. når jeg har ryddet av bordet så trer hun frem og henter og dekker på dessert. på dette stadiet så har hun nok rukket å smake på hans kuk, og hun er gjerne mer naken en påkledd selv. Dessert blir gjerne spist opp under fin lek imellom fruen og gjesten. Jeg dekker av mens jeg serverer kaffe på stuebordet og de flytter seg bort i  sofaen. der er nok temaet kaffedrikking og mye kuksuging som regel.

for ca 14 dager siden hadde fruen besøk av en av hennes chat-venner. Det ble et ganske heftig knull, men fruen har egentlig irritert seg over det hun følte som "tøm og røm" treff så hun er litt mer reservert på å invitere han igjen nå. (han har sikkert pult fruen et 20 talls ganger fra før).

Før i tiden traff vi mange "rare" folk via nettsider.. både yngre og eldre, store og små. mange spennende settinger. men nå for tiden så virker det som det er stort sett de som fruen selv har kontakt med som kan bli invitert hjem dessverre.

Endret av P.King
  • Sexy 1
Skrevet
P.King skrev (10 minutter siden):

Kjenner meg igjen i veldig mange beskrivelser her ja.

Med oss er også mottoet "gjesten først". I det øyeblikket gjesten er i hus, så er det de som er kjærester og alt som skjer eller blir bestemt skjer mellom dem. Min frue elsker å ha gjest/sin elsker på middagsbesøk hvor hun er erotisk kledd, serverer veldig god middag med levende lys og sensuell stemning. Vi sitter gjerne der når hun virrer frem og tilbake og dekker på bordet, Når fruen endelig setter seg, så er hennes plass alltid ved siden av sin gjest/elsker. Jeg sitter på andre siden av bordet og fra nå av er det gjerne jeg som blir bedt om å hente ting og tang. mens de spiser og koser med hverandre..

De spiser og kliner, jeg synes det er utrolig deiligt å se henne lå lykkelig hun er der ilag med gjesten. når jeg har ryddet av bordet så trer hun frem og henter og dekker på dessert. på dette stadiet så har hun nok rukket å smake på hans kuk, og hun er gjerne mer naken en påkledd selv. Dessert blir gjerne spist opp under fin lek imellom fruen og gjesten. Jeg dekker av mens jeg serverer kaffe på stuebordet og de flytter seg bort i  sofaen. der er nok temaet kaffedrikking og mye kuksuging som regel.

for ca 14 dager siden hadde fruen besøk av en av hennes chat-venner. Det ble et ganske heftig knull, men fruen har egentlig irritert seg over det hun følte som "tøm og røm" treff så hun er litt mer reservert på å invitere han igjen nå. (han har sikkert pult fruen et 20 talls ganger fra før).

Før i tiden traff vi mange "rare" folk via nettsider.. både yngre og eldre, store og små. mange spennende settinger. men nå for tiden så virker det som det er stort sett de som fruen selv har kontakt med som kan bli invitert hjem dessverre.

Min ex kunne tre seg ned på en fremmed pikk, men nå skjer ikke det. Vel - det har vel skjedd en gang, men hovedregelen er å kjenne vedkommende. Tøm og røm passer dårlig, da vi heller satser på å skape relasjoner som kan vare over litt tid.

Middag er en flott arena, men vi pleier å kunne holde fingrene fra fatet under spisingen, men jeg melder meg alltid til opprydding og oppvask, slik at de tilbys tid i sofaen.

En gang var min ex dessert. Da ble hun bokstavelig knullet på spisebordet av gjesten og meg - noe hun selv forslo mens vi spiste.

• Sexy 1
Skrevet

Føller selv og at det blir mer og mer vanskelig å møte nye mennesker da fruen setter urealistiske krav. men selv har hun truffet "fremmede" på byen som har utviklet seg.

For ca 3 år siden så presterte hun i fylla å invitere inn Drosjesjåføren som kjørte henne hjem fra byen i 01-tiden på natten. han var tyrkisk, ble med fruen inn, satte seg på stuen og fruen danset/halvstrippet for han. Jeg var tilstede så han fikk hilst på meg og fikk forståelse for at det var helt greit for meg at han var invitert hjem. det ble en bra erotisk dans etter hvert og fruen havnet i sofaen med han hvor hun sugde han godt før de flyttet seg ut i sengen. Der ble hun pult gang på gang, på gang av han. etter dette så var han vel på besøk hos oss ca 15 ganger før fruen begynte å gjøre det vanskeligere og vanskeligere for han å få innpass hos oss. så det er vel et års tid siden han var her nå...

• Liker 2
Skrevet (endret)
P.King skrev (3 timer siden):

Føller selv og at det blir mer og mer vanskelig å møte nye mennesker da fruen setter urealistiske krav. men selv har hun truffet "fremmede" på byen som har utviklet seg.

For ca 3 år siden så presterte hun i fylla å invitere inn Drosjesjåføren som kjørte henne hjem fra byen i 01-tiden på natten. han var tyrkisk, ble med fruen inn, satte seg på stuen og fruen danset/halvstrippet for han. Jeg var tilstede så han fikk hilst på meg og fikk forståelse for at det var helt greit for meg at han var invitert hjem. det ble en bra erotisk dans etter hvert og fruen havnet i sofaen med han hvor hun sugde han godt før de flyttet seg ut i sengen. Der ble hun pult gang på gang, på gang av han. etter dette så var han vel på besøk hos oss ca 15 ganger før fruen begynte å gjøre det vanskeligere og vanskeligere for han å få innpass hos oss. så det er vel et års tid siden han var her nå...

Jeg tenker at dersom man møter noen på byen, så er det en del filtre i spill - som kan bety både ja eller nei.

En taxisjåfør er friskt 😁

Her var vi på en bar en gang, på et ganske lite sted, hvor min ex gjorde meg oppmerksom på at det stod en kjekk kar på den andre siden av baren.

Kan ikke du sjekke opp ham da? spurte jeg og min ex synes det var en god ide.

Hun forsvant over til ham, og litt senere på vei til toalettet hvisket hun til meg at han ikke var så hypp på å flørte offentlig, men at han hadde invitert henne hjem i nærheten.

Ha det sa jeg 👋

Og litt over to timer senere kom hun alene tilbake - smilende og nypult.

Kom du? Spurte jeg. Og litt teatralsk strøk hun meg på kinnet og sa…. «Men kjære, det gjør jeg jo alltid» 😁

Endret av Otto
  • Sexy 3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...