Otto Skrevet i går, 08:41 Skrevet i går, 08:41 (endret) Alder på elskere har aldri vært en veldig stor greie, men min kone liker best yngre menn. Hun liker at hun kan tenne noen som er 15-20 år yngre enn seg selv…det booster selvtilliten sier hun. Yngste elsker hun har hatt mens vi har vært gift var 26 år gammel, da var hun 43. Favorittalder er 30 +/- Min ex lot en 20-åring knulle seg da hun var 44. Hun hadde en 24-åring som elsker over noe tid året før. Hvilke opplevelser (eller ønsker) har andre? Endret i går, 13:27 av Otto 1 1 Siter
Krydderpar Skrevet i går, 15:42 Skrevet i går, 15:42 "Jo yngre jo bedre" er hans mening. "Ikke yngre enn 24 men gjerne yngre enn 35" er hennes mening 1 Siter
911 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg tenner på yngre menn, helst mye yngre enn henne, og at jeg får være med å rengjøre begge. En fantasi jeg drømmer om å få oppleve en gang. Men så er jeg da også litt bi-etellerannet. 2 1 Siter
Encucksønsker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Min liker eldre, og litt yngre. Men har bare møtt eldre menn hittils. 2 Siter
Rouge Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg vet sannelig ikke hva fruen foretrekker, det kan gå begge veier. De hun har hvert til sengs med har hvert både eldre og yngre. Skal jeg gjette tenker jeg de bør være noe yngre, men så er det dette med at kjemien skal stemme. 1 Siter
Encucksønsker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Rouge skrev (2 minutter siden): Jeg vet sannelig ikke hva fruen foretrekker, det kan gå begge veier. De hun har hvert til sengs med har hvert både eldre og yngre. Skal jeg gjette tenker jeg de bør være noe yngre, men så er det dette med at kjemien skal stemme. Her i huset, så likes det dominante menn. Når hun besøker de, så er det litt prat, noe kald drikke, så får hun beskjed om hva som må gjøres. Oftest rett på sug, klining, så opp i senga. 1 1 Siter
Otto Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Encucksønsker skrev (9 minutter siden): Her i huset, så likes det dominante menn. Når hun besøker de, så er det litt prat, noe kald drikke, så får hun beskjed om hva som må gjøres. Oftest rett på sug, klining, så opp i senga. Her er det litt annerledes. Hun er ikke så frempå innledningsvis, men skjønner hun at gutten har tenning, kan hun ta mer av styringen og «ta for seg». Best er øyeblikket når det har vært nok forspill, og hun legger seg på ryggen med beina godt fra hverandre, ser ham i øynene og fører ham inn i seg. Det er hennes glansnummer 😁 2 Siter
Otto Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden (endret) Otto skrev (26 minutter siden): Her er det litt annerledes. Hun er ikke så frempå innledningsvis, men skjønner hun at gutten har tenning, kan hun ta mer av styringen og «ta for seg». Best er øyeblikket når det har vært nok forspill, og hun legger seg på ryggen med beina godt fra hverandre, ser ham i øynene og fører ham inn i seg. Det er hennes glansnummer 😁 Og når han begynner å bevege seg ser hun som regel på meg, før hun går «all in» for å gi elskeren en god opplevelse. Dersom hun etter en stund vrir hodet mot meg og stikker ut tungen, er det pikk i munnen hun vil ha, og det pleier jeg å gå med på 😁 Endret 6 timer siden av Otto Siter
Rouge Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Otto skrev (38 minutter siden): Og når han begynner å bevege seg ser hun som regel på meg, før hun går «all in» for å gi elskeren en god opplevelse. Dersom hun etter en stund vrir hodet mot meg og stikker ut tungen, er det pikk i munnen hun vil ha, og det pleier jeg å gå med på 😁 Så flott at du stiller opp for fruen når hun ønsker din deltagelse.😉 Ser ut til at dere har funnet den rette formelen. 1 Siter
Otto Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden (endret) Rouge skrev (5 minutter siden): Så flott at du stiller opp for fruen når hun ønsker din deltagelse.😉 Ser ut til at dere har funnet den rette formelen. Ja. Og dette handler jo først og fremst om oss. Vi har en regel om at alle skal ha en positiv opplevelse, og vi har enda til gode å ikke få til det. Endret 5 timer siden av Otto Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.