The Good Wife Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Vi ønsker en er faren BULL til henne. Ønsker ikke enganstreff. Håper og høre ifra deg. Siter
norstriker Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 hvor er dere fra i landet? jeg bor i oslo Siter
Gjest Drammensgutt Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Drammenser på 30 her Stiller gjerne både dag og kveld Siter
Gjest amanuensen Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Erfaren bull i tilfelle dere bor i Midt-Norge. Stiller med en gang Siter
tantum78 Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Jeg er intresant. Jeg snakker engelsk. Non om meg: Meybe, not a XXL, but i will give You to close a eys, touch the neck,...go below, tuch the tits...by the mouth go around the nipples. My hands will go around, below, between the legs, when my mouth will be soon, between Yours legs, will be touching yours flower, suck around, my fonger sofy go inside, my tange and lips sucking Yours peach...touch and kiss dle legs inside...and suddenly go in You...inside...suck, moving..... Siter
yes Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Erfaren dom bull stiler gjerne opp.Fint at dere ønsker mer enn et engangstreff-ting blir jo alltid bedre etter hvert en blir kjent.Ta kontakt da,så får vi tatt en prat Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.