Hato Skrevet 11. november Skrevet 11. november Hva tenker dere om at en bull vil betale en del penger for en kjøretur med min HW ? 3 Siter
Oslo_Bull83 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hato skrev (På 11.11.2025 den 20.48): Hvem bestemmer pris? Må vel være HW det da.. Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Havner vel i det berømmelige moralske dilemma her. For ordens skyld så vil jeg påpeke at jeg ikke har noen problemer med prostitusjon så lenge alle parter er enige og med sin egen vilje. Men sett i en tenkt situasjon for oss som liker Cuckold/Bull/Hotwife. Hvis fruen leier et hotellrom, knuller med en Bull eller to, og så får betalt for rommet som håndpenger av Bull. Havner man da under prostitusjonsloven for salg av seksuelle tjenester? Hvis mannen leier et hotellrom for at fruen skal bli pult av en Bull eller to, og bull betaler mannen for hotellrommet når han kommer for å hente henne. Havner man da under Halikk loven? Fruen havner jo i så fall under sexkjøps loven siden hun vipset en "kjenning" etter en jobbtur for hotell rom som i utgangspunktet var betalt av arbeidsgiver, så i grunn så hadde jo hun betalt for sexuelle tjenester fra Bull 😅 Men skriver man faktura så slipper man vel unna med litt kreativ bokføring. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.