Otto Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Snart drar fruen på tur uten meg igjen, sammen et par venninner. Normalt skjer dette 1-2 ganger i året og det er alltid til utlandet. Empiri viser at det er 66,7% sjanse for at hun finner en pikk å spre beina for. Jeg krysser fingrene 😁 1 Siter
Encucksønsker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Samme med kona. Bort etterrpå, tilbake søndagskvelden 1 Siter
Rouge Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Otto skrev (43 minutter siden): Snart drar fruen på tur uten meg igjen, sammen et par venninner. Normalt skjer dette 1-2 ganger i året og det er alltid til utlandet. Empiri viser at det er 66,7% sjanse for at hun finner en pikk å spre beina for. Jeg krysser fingrene 😁 Dette "høres" spennende ut.😝 Håper det blir suksess. 😉 1 Siter
Otto Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Rouge skrev (2 timer siden): Dette "høres" spennende ut.😝 Håper det blir suksess. 😉 Jeg også. Vi har det alltid litt moro når hun forteller om sine opplevelser 😋 Siter
HOTBULLDOM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden "Snart drar fruen på tur uten meg igjen, sammen et par venninner. Empiri viser at det er 66,7% sjanse for at hun finner en pikk å spre beina for. " 😁 Alene eller sammen med de andre venninnene? Eller får de andre vite om det, men lover å ikke si noe? 🤔 Siter
Otto Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden HOTBULLDOM skrev (16 minutter siden): "Snart drar fruen på tur uten meg igjen, sammen et par venninner. Empiri viser at det er 66,7% sjanse for at hun finner en pikk å spre beina for. " 😁 Alene eller sammen med de andre venninnene? Eller får de andre vite om det, men lover å ikke si noe? 🤔 De to som, denne gangen, er reisevenninner vet at jeg vet. Den ene av de har også hatt seg litt på enkelte turer, men der vet mannen ingenting. Den andre vet også , men hun har aldri vært utro selv…..tror jeg. De har aldri sjekket opp en mann sammen. For en drøss av å siden, lenge før vi ble gift vet jeg at min kone og den ene venninna knullet samme kar, men det var med noen dagers mellomrom. Det skjedde ved at venninna knullet ham først, og hun var så fornøyd at hun anbefalte ham til min kone. Vedkommende jobbet på hotellet de bodde på. Siter
HOTBULLDOM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Spennende anekdoter 😊 Mer pirrende når de andre vet 😋 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.