Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart drar fruen på tur uten meg igjen, sammen et par venninner. Normalt skjer dette 1-2 ganger i året og det er alltid til utlandet.

Empiri viser at det er 66,7% sjanse for at hun finner en pikk å spre beina for. 

Jeg krysser fingrene 😁

• Liker 1
Skrevet
Otto skrev (43 minutter siden):

Snart drar fruen på tur uten meg igjen, sammen et par venninner. Normalt skjer dette 1-2 ganger i året og det er alltid til utlandet.

Empiri viser at det er 66,7% sjanse for at hun finner en pikk å spre beina for. 

Jeg krysser fingrene 😁

Dette "høres" spennende ut.😝 Håper det blir suksess. 😉

• Liker 1
Skrevet
Rouge skrev (2 timer siden):

Dette "høres" spennende ut.😝 Håper det blir suksess. 😉

Jeg også. Vi har det alltid litt moro når hun forteller om sine opplevelser 😋

Skrevet

"Snart drar fruen på tur uten meg igjen, sammen et par venninner.

Empiri viser at det er 66,7% sjanse for at hun finner en pikk å spre beina for. "

😁 Alene eller sammen med de andre venninnene? Eller får de andre vite om det, men lover å ikke si noe? 🤔

Skrevet
HOTBULLDOM skrev (16 minutter siden):

"Snart drar fruen på tur uten meg igjen, sammen et par venninner.

Empiri viser at det er 66,7% sjanse for at hun finner en pikk å spre beina for. "

😁 Alene eller sammen med de andre venninnene? Eller får de andre vite om det, men lover å ikke si noe? 🤔

De to som, denne gangen, er reisevenninner vet at jeg vet. Den ene av de har også hatt seg litt på enkelte turer, men der vet mannen ingenting. Den andre vet også , men hun har aldri vært utro selv…..tror jeg. De har aldri sjekket opp en mann sammen.

For en drøss av å siden, lenge før vi ble gift vet jeg at min kone og den ene venninna knullet samme kar, men det var med noen dagers mellomrom. Det skjedde ved at venninna knullet ham først, og hun var så fornøyd at hun anbefalte ham til min kone. Vedkommende jobbet på hotellet de bodde på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...