Uerfaren-gift69 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Vil advare alle seriøse, diskre og normal mennesker her om at han med profilen her: nysgjerrig-par1970 at er FAKE. Han tok -stjålet bildet av kona mi og bruker den på hans "profil bidet" Har ikke sett hans hele profilen, men ,sikkert at han stjålet bilder av andre. Jeg be Admin til å straffe ham, at han slette hans profil bildet.. Endret 2 timer siden av Uerfaren-gift69 Fake profil og stjåler bildet 3 Siter
P.King Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vet ikke mye om kona di eller bilder av henne, men når jeg ser en slik profil hvor en mann sier de er et par, og han "uoter" kona for allt det er verd, men selv er 100% anonym, da slår alle arlarmene ut hos meg... 1 Siter
Bakerman Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Han er dessuten skilt, bildene er gamle og resirkulerte flere ganger, både her og andre steder… Lurer vel på om han har tillatelse fra ekskona til å dele dem her… 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.