Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Er for tiden på leit etter en hotwife i nærheten av bergensområdet! 

Om noen er intressert så er det bare å ta kontakt så får vi til noe😉

• 3 weeks later...
Skrevet (endret)
Rouge skrev (1 time siden):

Har nesten det samme problemet. Hun har hatt sex med andre menn for flere år siden. 🥰 Det er derfor ingen tvil om at hun liker å gå til sengs med andre menn.😜 Etter disse møtene har det så langt jeg ser tørket ut. Jeg har oppfordret henne til å finne seg en elsker eller to, men det har aldri skjedd. Dette er ikke noe jeg forøker lure/tvinge henne til, så jeg tar det ikke opp for ofte, men forsøker å sondere terrenget.

Imidlertid har hun i senere tid innrømmet at hun kan tenke seg å gå til sengs med en ny mann om omstendighetene er de rette, og jeg tror hun savner en fremmed pikk. Det er jo hun som må bestemme. Dessverre ser det ut til å trekke ut i tid, selv om jeg har forsikrer at det er kun hun som skal ha en eventuelt ha en fremtidig partner på si (jeg skal ikke ha noen). Jeg får bare håpe og se hva framtiden bringer.

Min ex var veldig glad i sex. Kunne hun kjenne en stiv pikk gjennom buksene, var veien kort til å tre seg nedpå den dersom situasjonen tillot det - og det var selve pikken og hennes orgasmer som gav henne gleden. Det betød også noen ONS nå og da. Litt Super-Cougar 😁

Min nåværende er annerledes. Hun er mer opptatt av stemningen og relasjonen Det er helt uaktuelt å knulle en som er helt ukjent. Er det derimot en hun liker, som gjerne er litt yngre - tar hun gjerne initiativ til å skape de rammene som skal til. Og for henne er det mannens begjær og nytelse som er i sentrum. Hun gjør virkelig sitt beste for at den som knuller henne skal ha en flott opplevelse. Hennes belønning er først og fremst “det forbudte” og at menn/gutter ned til ca 28-30 ønsker å knulle henne. Selv er hun 45.

Med min ex tok det vel fjorten dager å “overtale” henne. Med min nåværende tok det litt over to år. 

Endret av Otto

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...