Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
SSC-par skrev (5 minutter siden):

Når vi har relasjon til en godt utstyrt og bra presterende Bull er konsekvensen fittenekt for cuck, i kortere eller lengre perioder.

Ja hvorfor skal en HW velge noe annet enn det som er bra, når man har valget?

• Liker 1
  • 2 weeks later...
Skrevet
SSC-par skrev (På 10.11.2025 den 22.08):

Når vi har relasjon til en godt utstyrt og bra presterende Bull er konsekvensen fittenekt for cuck, i kortere eller lengre perioder.

Det er helt naturlig at cucken trer til siden når fruen blir pult av andre menn.😊 Da er fittenekt helt på sin plass.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Rouge skrev (1 time siden):

Det er helt naturlig at cucken trer til siden når fruen blir pult av andre menn.😊 Da er fittenekt helt på sin plass.

Enig. Jeg vet jeg blir enda mer tent om jeg blir nektet og gjerne påsatt bur. Om hun teaser meg i tillegg blir jeg helt vanvittig kåt. Dette må selvsagt være i kjærlighet og ikke av ondskap. Vi er dessverre ikke kommet så langt i forholdet, men fantaserer om dette hver dag. Jeg vet hva bur gjør med meg for dette prøver jeg til tider. 

Endret av 911
  • Liker 1
Skrevet (endret)
SSC-par skrev (På 10.11.2025 den 22.08):

Det kan absolutt være pirrende (med den lille korrigeringen i sitatet). 

Endret av Krydderpar
  • Liker 2
Skrevet
Bergen skrev (På 24.10.2025 den 19.50):

.....Burde menn som ikke er skikkelig bra i sengen akseptere at hans kone/kjæreste har seg en elsker?

Man kan ha det bra på alle andre områder, men om en kvinne vil ha skikkelig digg sex, så burde hun vel få ha det?

Selvsagt. Jeg er ikke spesielt bra i sengen, dårlig utstyrt og dårlig utholdenhet. Hun fortjener en elsker og vi kan ha det bra på alle andre områder. 

• Liker 2
Skrevet
Ambivalent skrev (10 timer siden):

Selvsagt. Jeg er ikke spesielt bra i sengen, dårlig utstyrt og dårlig utholdenhet. Hun fortjener en elsker og vi kan ha det bra på alle andre områder. 

Sånn jeg også føler det..

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...