Bergen Skrevet 10. november Forfatter Skrevet 10. november SSC-par skrev (5 minutter siden): Når vi har relasjon til en godt utstyrt og bra presterende Bull er konsekvensen fittenekt for cuck, i kortere eller lengre perioder. Ja hvorfor skal en HW velge noe annet enn det som er bra, når man har valget? 1 Siter
Rouge Skrevet onsdag kl 18:53 Skrevet onsdag kl 18:53 SSC-par skrev (På 10.11.2025 den 22.08): Når vi har relasjon til en godt utstyrt og bra presterende Bull er konsekvensen fittenekt for cuck, i kortere eller lengre perioder. Det er helt naturlig at cucken trer til siden når fruen blir pult av andre menn.😊 Da er fittenekt helt på sin plass. 1 Siter
Encucksønsker Skrevet onsdag kl 19:02 Skrevet onsdag kl 19:02 Rouge skrev (7 minutter siden): Det er helt naturlig at cucken trer til siden når fruen blir pult av andre menn.😊 Da er fittenekt helt på sin plass. Trer til side, ok. Nekt, nei nei nei 😅 Siter
Rouge Skrevet onsdag kl 19:03 Skrevet onsdag kl 19:03 Encucksønsker skrev (Akkurat nå): Trer til side, ok. Nekt, nei nei nei 😅 Der er dynamikk i cuckolding ! Det er helt sikkert! 1 Siter
Encucksønsker Skrevet onsdag kl 19:20 Skrevet onsdag kl 19:20 Rouge skrev (16 minutter siden): Der er dynamikk i cuckolding ! Det er helt sikkert! Altså, vil ikke krangle her 😅 Siter
911 Skrevet onsdag kl 20:31 Skrevet onsdag kl 20:31 (endret) Rouge skrev (1 time siden): Det er helt naturlig at cucken trer til siden når fruen blir pult av andre menn.😊 Da er fittenekt helt på sin plass. Enig. Jeg vet jeg blir enda mer tent om jeg blir nektet og gjerne påsatt bur. Om hun teaser meg i tillegg blir jeg helt vanvittig kåt. Dette må selvsagt være i kjærlighet og ikke av ondskap. Vi er dessverre ikke kommet så langt i forholdet, men fantaserer om dette hver dag. Jeg vet hva bur gjør med meg for dette prøver jeg til tider. Endret onsdag kl 20:34 av 911 Siter
Rouge Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Encucksønsker skrev (21 timer siden): Altså, vil ikke krangle her 😅 Der fult berettiget til dine egen meninger !!👍 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.