Rouge Skrevet fredag kl 13:02 Skrevet fredag kl 13:02 I dette forumet ser det ut til at får den kvinnelige delen i forholdet får ha sex med andre enn cucken. Jeg lurer på om det motsatte skjer, at cucken noen gang får ha sex med andre enn sin HW ? Siter
Krydderpar Skrevet søndag kl 20:55 Skrevet søndag kl 20:55 Rouge skrev (På 10.10.2025 den 15.02): I dette forumet ser det ut til at får den kvinnelige delen i forholdet får ha sex med andre enn cucken. Jeg lurer på om det motsatte skjer, at cucken noen gang får ha sex med andre enn sin HW ? Selvsagt ikke. Cuckold relasjonen betinger jo at han(reien) enten holdes kysk, har sterke begrensninger eller kun tillates en eller annen form for sex hun (og han) er enige om. Om mannen i forholdet kan leke med andre er det ikke et cuckold forhold men et åpent/poly forhold. 2 Siter
911 Skrevet i går, 05:05 Skrevet i går, 05:05 Enig. Han skal knapt nok få en utløsning sammen med hotwifen, kanskje bare i form av ruinert orgasme. 1 Siter
Rouge Skrevet i går, 11:48 Forfatter Skrevet i går, 11:48 Takk for svar, hper fler melder seg på med synspunkter og opplevelser! 😊 Siter
loeve Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Det kan vera spennande å halda cuck på pinebenken heilt til slutt. Eg opnar fitta og let han få sjå dosen og så får han knulla i sæden. Eg har erfaring med at det blir ei veldig kortvarig økt. 🤣 2 Siter
Rouge Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden loeve skrev (2 timer siden): Det kan vera spennande å halda cuck på pinebenken heilt til slutt. Eg opnar fitta og let han få sjå dosen og så får han knulla i sæden. Eg har erfaring med at det blir ei veldig kortvarig økt. 🤣 Du ser ut til å vite hvordan du skal behandle HW og ikke minst cucken😜 Perfekt gjennomført.👍 Høres ut som cuken var heldig å knulle HW etter deg. PS fikk han tømme seg i fruen ? Siter
Krydderpar Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden loeve skrev (2 timer siden): Det kan vera spennande å halda cuck på pinebenken heilt til slutt. Eg opnar fitta og let han få sjå dosen og så får han knulla i sæden. Eg har erfaring med at det blir ei veldig kortvarig økt. 🤣 Det blir ofte det🤭 Rouge skrev (9 minutter siden): Du ser ut til å vite hvordan du skal behandle HW og ikke minst cucken😜 Perfekt gjennomført.👍 Høres ut som cuken var heldig å knulle HW etter deg. PS fikk han tømme seg i fruen ? Såkalt sloppy seconds kan være veldig intenst, for alle. Det ligger litt implisitt i den avslutningen at han får sprute i fruen sin da, gjerne med den ekstra ydmykelsen at det kun er når Bull har fylt henne først at han tillates å komme i henne. 1 Siter
loeve Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Rouge skrev (2 timer siden): Du ser ut til å vite hvordan du skal behandle HW og ikke minst cucken😜 Perfekt gjennomført.👍 Høres ut som cuken var heldig å knulle HW etter deg. PS fikk han tømme seg i fruen ? Det er veldig pirrande når cuck går rundt senga og både ser og kommenterer når HW blir teken. Eg har erfart det 8 gonger med same paret. Gjett om mannen blir ivrig når eg sprer beina på kona og viser all sæden. Det har vel aldri hendt at han har vart meir enn ca 1,5 min. 🤣 Eg er velutstyrt og varer veldig lenge. 😉 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.