Otto Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Min nåværende kone kan knulle andre, og noen ganger skjønner jeg at hun også gjøre det for min skyld, fordi hun vet at jeg liker det. Min ex-kone var rett og slett så glad i pikk at hun satt seg på ethvert stivt lem som ble tilbydt henne (nesten :-)) Jeg synes det er aller best når være fruer gjør dette fordi at de selv ønsker det, og kun det. Også er det selvfølgelig forskjeller på cuckolds, stag & vixen, andre lyster og begjær. Hvordan opplever andre dette? Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Jeg synes selvsagt at det er best når hun gjør dette fordi hun selv ønsker det. Tror ikke jeg hadde likt det om hun var en nymfoman som hadde satt seg på hva som helst så lenge det var en kuk involvert sånn ca når som helst, og selve sexen hadde kontret alt annet foran jobb og hus etc. Men jeg hadde nok vært åpen for en mellomting hvor hun var sulten på å få mest mulig diskret mellom beina såfremt hun fortalte hva hun planla, og at det ikke kom i veien for hverdagen. Men hey, man kan jo ikke vinne i Lotto hver uke 🥴 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.