Rouge Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Otto skrev (23 timer siden): Det frekkeste jeg har opplevd er å knulle min kone i misjonærstillingen mens en god kompis spruter henne i ansiktet, etter at hun har gjort sin munn tilgjengelig for munnknulling. Deretter vred hun litt på hodet, så meg i øynene mens hun smilte og sa: «din tur» Jeg varte ikke alt for lenge. Andre? Super sexy. 😚. Det kan jeg bare drømme om.😩 Du er vanvittig heldig.🍾🥂 Siter
Rouge Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Otto skrev (10 timer siden): Ja. Jeg har aldri vært i en slik situasjon. Det nærmeste jeg kommer er vel at jeg jobbet i hagen da en kompis kom på avtalt besøk, og min kone satt inne å så en film. Da jeg kom inn ca en halvtime senere satt de tett inntil hverandre i sofaen, hvor buksene nærmet seg knærne. Men «kommingen» skjedde på soverommet, såvidt jeg husker…. Fikk du delta? eller måtte du klare deg på egenhånd ? Siter
Rouge Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden (endret) Don't shoot me!!! skrev (11 timer siden): De har "hjulpet" hverandre både før og etter dette, men det var en kveld der vi ikke hadde forventet at noe som helst skulle skje, hele forløperen til denne er jo omtrent som en dårlig sex novelle 😆 Tvert om. Det er en herlig "sex novelle". Håper du oppleve fler.😆 Endret 13 minutter siden av Rouge Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.