Otto Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Det frekkeste jeg har opplevd er å knulle min kone i misjonærstillingen mens en god kompis spruter henne i ansiktet, etter at hun har gjort sin munn tilgjengelig for munnknulling. Deretter vred hun litt på hodet, så meg i øynene mens hun smilte og sa: «din tur» Jeg varte ikke alt for lenge 😁 Andre? Endret 15 timer siden av Otto 1 Siter
Par_78_80 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Tok frua bakfra, i musa, mens hun red en venn... 😍 To i musa, samtidig. 1 Siter
StavangerStud Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Otto skrev (1 time siden): Det frekkeste jeg har opplevd er å knulle min kone i misjonærstillingen mens en god kompis spruter henne i ansiktet, etter at hun har gjort sin munn tilgjengelig for munnknulling. Deretter vred hun litt på hodet, så meg i øynene mens hun smilte og sa: «din tur» Jeg varte ikke alt for lenge 😁 Andre? Møtte et par der de likte at jeg tok henne i doggy, imens han lå under og slikket henne. I det jeg skulle komme trakk jeg meg ut og spruta henne i musa, men også han fikk en god og feit ladning i fjeset😅 2 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Frekkeste hos oss var når vi tok boblebad sammen en gammel kompis med henne i midten, og jeg ble helt satt ut når jeg ante fred og ingen fare av at hun bare "kom". Viste seg at hun satt og runket han og han fingret henne uten at jeg la merke til det i det hele tatt. 1 3 Siter
Otto Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Don't shoot me!!! skrev (9 timer siden): Frekkeste hos oss var når vi tok boblebad sammen en gammel kompis med henne i midten, og jeg ble helt satt ut når jeg ante fred og ingen fare av at hun bare "kom". Viste seg at hun satt og runket han og han fingret henne uten at jeg la merke til det i det hele tatt. Hadde de «hjulpet hverandre» før eller var det første gangen hun tok hjelp av hans fingre? Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden De har "hjulpet" hverandre både før og etter dette, men det var en kveld der vi ikke hadde forventet at noe som helst skulle skje, hele forløperen til denne er jo omtrent som en dårlig sex novelle 😆 Siter
Otto Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Don't shoot me!!! skrev (6 minutter siden): De har "hjulpet" hverandre både før og etter dette, men det var en kveld der vi ikke hadde forventet at noe som helst skulle skje, hele forløperen til denne er jo omtrent som en dårlig sex novelle 😆 Herlig. Det er alltid flott å se og/eller høre at de kommer 😋 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Spesielt når man minst venter det helt ut av det blå 😋 1 Siter
Otto Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) Don't shoot me!!! skrev (23 minutter siden): Spesielt når man minst venter det helt ut av det blå 😋 Ja. Jeg har aldri vært i en slik situasjon. Det nærmeste jeg kommer er vel at jeg jobbet i hagen da en kompis kom på avtalt besøk, og min kone satt inne å så en film. Da jeg kom inn ca en halvtime senere satt de tett inntil hverandre i sofaen, hvor buksene nærmet seg knærne. Men «kommingen» skjedde på soverommet, såvidt jeg husker…. Endret 2 timer siden av Otto 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har forøvrig et eksempel til som var litt småfrekk, vi var litt mer aktive før i verden og hun var mer eiesyk i starten. Jeg var ute å møtte et vennepar mens hun var på jobbreise, så hun fikk det for seg at jeg var Bull til dette paret siden hun ikke kjente dem noe særlig. Så hun ble snurt og hoppet til køys med den ene kollegaen (ikke samme avdeling bare så det er sagt) og sendte meg bildebevis godt brukt, hvor hun skrev at hun hadde også hatt det gøy. Litt paff ble jeg siden jeg overhodet ikke har et slikt forhold til dette venne paret, men det gikk over til full tenning for meg fordi hun har aldri brukt å sende meg bilder, så jeg fikk jo en kjempe bonus ved en misforståelse fra hennes side. Når det er sagt så har vi en avtale om at det skal informeres om planer i forkant, men lar denne gå da hun for en sjelden gang var litt småfull og sendte meg beskjed med en gang etter 😊 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Otto skrev (7 minutter siden): Ja. Jeg har aldri vært i en slik situasjon. Det nærmeste jeg kommer er vel at jeg jobbet i hagen da en kompis kom på avtalt besøk, og min kone satt inne å så en film. Da jeg kom inn ca en halvtime senere satt de tett inntil hverandre i sofaen, hvor buksene nærmet seg knærne. Men «kommingen» skjedde på soverommet, såvidt jeg husker…. Jeg elsker slik spontan flørting, men til hverdags så er det jo ingenting slikt grunnet barn i hus osv. Så det gangene vi er på reise eller hotell så er det jo planlagt og ikke spontant. Siter
Otto Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Don't shoot me!!! skrev (1 minutt siden): Jeg elsker slik spontan flørting, men til hverdags så er det jo ingenting slikt grunnet barn i hus osv. Så det gangene vi er på reise eller hotell så er det jo planlagt og ikke spontant. Vi foretrekker hjemmet som arena, det være seg her eller oss ham. Spontan flørting kan skje, men det ender ikke med mer enn flørt. Unntaket er jo når hun har latt seg forføre når jeg ikke var der……en sånn 3-4 ganger. Hun vil helst kjenne den hun sprer beina for, og jeg må faktisk like ham jeg også. Det er lite aktuelt å se på en du ikke har sansen for pumpe henne full. Å ha en viss relasjon til de man har det intimt med gjør både forspillet, akten og etterspillet mer givende. Å bare invitere 22 cm med puls i noen timer, er ikke vår greie. Med min ex gjorde vi det en gang. Hun fikk full tenning på et bilde hun så av en mann på et norsk nettsted , og for å gjøre en lang historie kort tok det vel ca en uke før hun ble gjennompult av den største pikken jeg har sett. Dette var for oss en god ONS. 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jo, der er jo fruen også, og det er like viktig at jeg liker personligheten siden jeg liker å være til stede. Jeg er jo ikke cuck i den forstand, så det ville ha fungert dårlig om tredjepart skulle være nedlatende samme hvor mye "spill" det skulle ha vært. Men vi har hatt et par treff som har vært spontane, og det er egentlig bare en gang det har vært litt misslykket, men det handlet mer om at han ikke klarte å prestere med meg til stede pluss at han kanskje var litt ung. Siter
Otto Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Don't shoot me!!! skrev (12 minutter siden): Jo, der er jo fruen også, og det er like viktig at jeg liker personligheten siden jeg liker å være til stede. Jeg er jo ikke cuck i den forstand, så det ville ha fungert dårlig om tredjepart skulle være nedlatende samme hvor mye "spill" det skulle ha vært. Men vi har hatt et par treff som har vært spontane, og det er egentlig bare en gang det har vært litt misslykket, men det handlet mer om at han ikke klarte å prestere med meg til stede pluss at han kanskje var litt ung. Mener du spontane, som om noe som bare utviklet seg der og da, eller planlagte «spontane?» Et spontant treff som utvikler seg der og da er en spennende tanke for meg…..men som sagt, da tror jeg det må dukke opp noe spesielt, fordi hun vil nok holde igjen….. Endret 1 time siden av Otto Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Spontane som utvikler seg der og da ja, hvor hun/vi får inntrykk av personen underveis, så går det bare naturlig fremover. Man kan vel gjerne kalle det ONS, men de gangene det har skjedd så har man også møttes ved senere anledninger. Jeg personlig hadde likt om hun gikk for en ny hver gang da jeg liker å se henne ha sex, men som du selv nevner så må hun ha en form for forbindelse for å nyte det fullt ut. Det merkes veldig godt når hun har en god sexuel kjemi med noen kontra sex bare for sexens skyld. Vi to har f.eks ganske kjedelig sex da vi har vært lenge sammen, men i forkant og etterkant av et treff så er vi jo omtrent som nyforelskede kaniner så vi ser på det hele som en "vinn vinn" for alle parter. 1 Siter
Otto Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Don't shoot me!!! skrev (14 minutter siden): Spontane som utvikler seg der og da ja, hvor hun/vi får inntrykk av personen underveis, så går det bare naturlig fremover. Man kan vel gjerne kalle det ONS, men de gangene det har skjedd så har man også møttes ved senere anledninger. Jeg personlig hadde likt om hun gikk for en ny hver gang da jeg liker å se henne ha sex, men som du selv nevner så må hun ha en form for forbindelse for å nyte det fullt ut. Det merkes veldig godt når hun har en god sexuel kjemi med noen kontra sex bare for sexens skyld. Vi to har f.eks ganske kjedelig sex da vi har vært lenge sammen, men i forkant og etterkant av et treff så er vi jo omtrent som nyforelskede kaniner så vi ser på det hele som en "vinn vinn" for alle parter. Veldig enig i det du skriver. Vår sex er ikke kjedelig, men det er lett å kjenne at hun er kåtere når det nærmer seg en treff. Må tenke litt på hvordan å skape en god setting som kan utvikle seg spontant ……men mest sannsynlig ønsker hun da å være alene dersom tenningen kommer, så det blir lite å se på. Men jeg liker øyeblikket hvor hun er nypult, og spesielt dersom det synes at hun likte det godt. Og er det vellykket så bør det jo gjentas, så da kommer det muligheter 😁 Endret 1 time siden av Otto 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Den hun har best sexuel kjemi med er jo av kompisen, og skal du sette det på spissen så var jo hans første gang for snart 25 år siden og den siste for ca 3 år siden. Men han igjen vet jo ikke at hun har truffet andre, og han holder seg unna de gangene han har hatt dame, jeg tror det i hovedsak er grunnet at han tror han skylder meg noe 😅 Men det er heller ikke så enkelt å forklare at jeg tenner mer på å se fruen bli tatt, enn at jeg skal være med å ha sex med hans kjæreste. Siter
Otto Skrevet 33 minutter siden Forfatter Skrevet 33 minutter siden (endret) Don't shoot me!!! skrev (36 minutter siden): Den hun har best sexuel kjemi med er jo av kompisen, og skal du sette det på spissen så var jo hans første gang for snart 25 år siden og den siste for ca 3 år siden. Men han igjen vet jo ikke at hun har truffet andre, og han holder seg unna de gangene han har hatt dame, jeg tror det i hovedsak er grunnet at han tror han skylder meg noe 😅 Men det er heller ikke så enkelt å forklare at jeg tenner mer på å se fruen bli tatt, enn at jeg skal være med å ha sex med hans kjæreste. Der er livet enkelt. Jeg ønsker ikke å være med på trekant med en annen kvinne enn min kone. Min nytelse er alltid knyttet til hennes nytelse, og det er sterkt knyttet til vår relasjon. Jeg liker at hun gjør seg tilgjengelig for andre menn. Hun kan fremdeles bli litt rød i kinnene når jeg erter henne litt, og noen ganger kan hun ha sine betenkeligheter - men når favoritten dukker opp er hun alltid villig selv om hun vet veldig godt at han er gift. Jeg liker å delta, men jeg kan også trekke meg litt unna i sengen, slik at hun kan sette mer fokus på gjesten. Andre ganger kan vi ta henne lenge sammen, hvor vi bytter på hull 😁 Å høre hun bli knullet i naborommet er heller ikke å forakte. Endret 31 minutter siden av Otto 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.