Otto Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Det frekkeste jeg har opplevd er å knulle min kone i misjonærstillingen mens en god kompis spruter henne i ansiktet, etter at hun har gjort sin munn tilgjengelig for munnknulling. Deretter vred hun litt på hodet, så meg i øynene mens hun smilte og sa: «din tur» Jeg varte ikke alt for lenge 😁 Andre? Endret 1 time siden av Otto Siter
Par_78_80 Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Tok frua bakfra, i musa, mens hun red en venn... 😍 To i musa, samtidig. Siter
StavangerStud Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Otto skrev (1 time siden): Det frekkeste jeg har opplevd er å knulle min kone i misjonærstillingen mens en god kompis spruter henne i ansiktet, etter at hun har gjort sin munn tilgjengelig for munnknulling. Deretter vred hun litt på hodet, så meg i øynene mens hun smilte og sa: «din tur» Jeg varte ikke alt for lenge 😁 Andre? Møtte et par der de likte at jeg tok henne i doggy, imens han lå under og slikket henne. I det jeg skulle komme trakk jeg meg ut og spruta henne i musa, men også han fikk en god og feit ladning i fjeset😅 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.