Otto Skrevet sÞndag kl 12:14 Skrevet sÞndag kl 12:14 (endret) Inspirert av en kommentar pÄ et annet innlegg, begynte jeg Ä fundere pÄ hvordan ulike par forholder seg til Ä fortelle omgivelsene. Her er det ingen som vet at hun lar seg knulle av andre. Hun forsÞkte Ä hinte til et par venninner for noen Är siden, men de tok ikke poenget. Hvilken erfaring har andre? Endret sÞndag kl 12:16 av Otto 1 Siter
Rouge Skrevet sĂžndag kl 12:21 Skrevet sĂžndag kl 12:21 (endret) At hun har blitt pult av andre mennđ er noe som blir mellom oss. Vi ser pĂ„ strengt tatt pĂ„ dette som en privatsak og ingenting vi vil fortelle omgivelsene, og slik vil det bli. đ Dette bunner ut i at vi ikke vet hvilke reaksjoner vil ville fĂ„tt fra familie og venner. HĂ„per flere kommer med sin versjon! Endret sĂžndag kl 12:23 av Rouge 1 Siter
P.King Skrevet sÞndag kl 12:45 Skrevet sÞndag kl 12:45 Jeg selv har aldri fortalt noen av mine venner om vÄrt mer hemmelige del av livet. Men fruen som mÞtte sin nÄvÊrende elsker nÄr hun var pÄ byen i lag med venninner for mer enn 3 Är siden nÄ, og som nesten alltid "hooker opp" med han nÄr hun er pÄ fylla. Hun sier at flere av hennes nÊrmeste venninner vet at han er hennes elsker, og hun tar han ofte med pÄ vorspiel nÄr de skal ut Ä feste. hun sier og at de vet at hun pleier Ä invitere han pÄ middag her hjemme i helger, og at hun pleier Ä fortelle meg hva hun har gjort nÄr hun er pÄ byen, og at det er greit for meg at hun har sin egen kos med han. hun har og overnattet hos han nÄr jeg selv har vÊrt pÄ reise i forbindelse med jobb eller venner. Er alltid en litt rar, men spennende fÞlelse Ä gÄ rundt og tenke pÄ hvem av venninnene hennes som vet hvor mye egentlig.. og hvordan ser de pÄ meg i den situasjonen jeg er i. 2 1 Siter
EncucksÞnsker Skrevet sÞndag kl 12:51 Skrevet sÞndag kl 12:51 Kona har fortalt til noen fÄ venninner, i to forskjellige vennegjenger. SÄ de vet. Og noen av de er riktig sÄ "sjalu". Dvs, de Þnsker ogsÄ Ä kunne knulle andre menn. Her har jo fruen mÞtt menn pÄ jenteturer, sÄ dette har de sett selv. Men kona forteller ikke alt hun gjÞr, og alt hun Þnsker at skal skje. Bortsett fra de, sÄ er dette skjult for omverden.  1 1 2 Siter
EncucksÞnsker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Hadde det ikke vÊrt for familie, sÄ hadde jeg nok likt Ä bli outet som en cuck, og vÊrt mer Äpen om dette. Som igjen hadde gjort at fruen kunne knulle fler. Og oftere. 3 Siter
Rouge Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden EncucksĂžnsker skrev (1 time siden): Hadde det ikke vĂŠrt for familie, sĂ„ hadde jeg nok likt Ă„ bli outet som en cuck, og vĂŠrt mer Ă„pen om dette. Som igjen hadde gjort at fruen kunne knulle fler. Og oftere. Vi kunne nokk hvert mer Ă„pen om forholdet hennes/vĂ„rt hvis ikke det hadde hvert for familie. Tror at venner ville hatt lettere for Ă„ akseptere det. Vi vet jo ikke hvilken livsstil de har. Kanskje det kunne resultert i nye spennende forhold.đ Tror det kunne hvert lettere Ă„ finne nye partnere/elskere til fruen da men ikke trengte Ă„ vĂŠre sĂ„ diskreâșïž Â Â 2 Siter
Otto Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Min kone kan noen ganger vĂŠre litt filosofisk. En gang satt hun med et litt undrende blikk, og nĂ„r jeg spurte henne hva hun tenkte pĂ„, sa hun: «Jeg lurer pĂ„ om noen kan se pĂ„ meg at jeg er nypult, spesielt nĂ„r det ikke er av degâŠÂ» đ 1 2 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hun har meg bekjent holdt det for seg selv, men jeg selv har antydet til enkeltpersoner uten at jeg tror de har tatt hintet. 1 Siter
Otto Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) Don't shoot me!!! skrev (1 time siden): Hun har meg bekjent holdt det for seg selv, men jeg selv har antydet til enkeltpersoner uten at jeg tror de har tatt hintet. Jeg har ogsÄ hintet til tre bekjente. Felles for dem er at de alle tok hintet. To av dem pulte henne bare en gang, mens for tredjemann har jeg kommet ut av tellingen. Lenge siden nÄ, men det var i en periode hvor det var snakk om 3-5 ganger i mÄneden. Endret 2 timer siden av Otto 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er jo flere jeg gjerne skulle ha sett henne med som hun selv liker, men hun er sÄ himla "korrekt" utad, sÄ hun gÄr jo glipp av mye nÄr anledningen mot formodning byr seg. Men til syvende Ä sist sÄ er det jo uansett hun som bestemmer. Siter
Otto Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Don't shoot me!!! skrev (16 minutter siden): Det er jo flere jeg gjerne skulle ha sett henne med som hun selv liker, men hun er sĂ„ himla "korrekt" utad, sĂ„ hun gĂ„r jo glipp av mye nĂ„r anledningen mot formodning byr seg. Men til syvende Ă„ sist sĂ„ er det jo uansett hun som bestemmer. 100% enig. All hinting her var derfor godkjent. NĂ„ hĂžrer det ogsĂ„ med til historien at det tok ikke veldig lang tid Ă„ innhente «tillatelsen» Jeg foreslo to og hun en đ 1 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har foreslĂ„tt 3 samtidig, men hun foreslo en knyttneve i trynet đ 1 Siter
Otto Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Don't shoot me!!! skrev (14 minutter siden): Jeg har foreslĂ„tt 3 samtidig, men hun foreslo en knyttneve i trynet đ Med min nĂ„vĂŠrende er det ogsĂ„ veien til en knyttneve. Med min ex-kone derimot var det annerledes. Vi planla en slik event, men det ble aldri en realitet. Hun ogsĂ„ foredro Ă„ kjenne de hun spredte beina for. Unntaket var nĂ„r hun var alene pĂ„ tur, da ble det noen ONS. Endret 1 time siden av Otto 1 Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Vel, jeg i min ubetenksomhet sa vel noe som " Om du knuller med 3 forskjellige pĂ„ 3 forskjellige dager sĂ„ er jo ikke det noen forskjell pĂ„ om du knuller med 3 pĂ„ en gang" Det viste seg at det ER en forskjell, det burde jeg jo ha vist đ 1 Siter
Otto Skrevet 14 minutter siden Forfatter Skrevet 14 minutter siden (endret) Don't shoot me!!! skrev (46 minutter siden): Vel, jeg i min ubetenksomhet sa vel noe som " Om du knuller med 3 forskjellige pĂ„ 3 forskjellige dager sĂ„ er jo ikke det noen forskjell pĂ„ om du knuller med 3 pĂ„ en gang" Det viste seg at det ER en forskjell, det burde jeg jo ha vist đ Det er nok en forskjell. Her har vi aldri hatt direkte trekant. Hun forlanger 1-2 ganger alene med ny elsker, fĂžr hun legger seg pĂ„ rygg mellom oss đ. Hun har derfor gĂ„tt for Ă„ si god natt et par ganger nĂ„r vi har hatt overnattingsgjest her. En annen gang hvor jeg tok oppvasken etter Ă„ ha laget mat, og hun satt med en venn i sofaen, tok hun ham i hĂ„nden og gikk opp pĂ„ soverommet. Vi gĂ„r opp ropte hun inn pĂ„ kjĂžkkenet, vel vitende om at jeg forstod at jeg skulle holde meg nede đ Endret 10 minutter siden av Otto 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.