Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan ligger vi an for høsten?

Her er planen å finne en (ny) elsker til fruen som vil rekke å fylle 45 år før jul. Alder på elskeren må være minimum 25 år, sier hun.

Her knulles ikke totalt ukjente, så vedkommende må være villig til å investere litt tid for å gjøre det nødvendige inntrykk.

Hun har klart sagt fra at jeg ikke får delta den første gangen, men det er forventet at jeg bidrar til å skape den «rette settingen».

IMG_4421.jpeg

Endret av Otto
  • Liker 2
  • Sexy 2
Skrevet (endret)
HOTBULLDOM skrev (39 minutter siden):

Deilige ønsker dere har. 😍

Ja da, planen god den. Viktig også at det er noe som kan vare litt.

Og som hun sier: «Har du passert 40, føles det veldig godt å bli begjært og pult av en i tjueårene» 😁

Endret av Otto
  • Liker 1
  • Haha 1
Skrevet
Otto skrev (9 timer siden):

Hvordan ligger vi an for høsten?

Her er planen å finne en (ny) elsker til fruen som vil rekke å fylle 45 år før jul. Alder på elskeren må være minimum 25 år, sier hun.

Her knulles ikke totalt ukjente, så vedkommende må være villig til å investere litt tid for å gjøre det nødvendige inntrykk.

Hun har klart sagt fra at jeg ikke får delta den første gangen, men det er forventet at jeg bidrar til å skape den «rette settingen».

IMG_4421.jpeg

Tror neppe det blir noe problem å finne en ny elsker til en så sexy kvinne. 😉 Lykke til! 😁

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...