Otto Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Hvordan ligger vi an for høsten? Her er planen å finne en (ny) elsker til fruen som vil rekke å fylle 45 år før jul. Alder på elskeren må være minimum 25 år, sier hun. Her knulles ikke totalt ukjente, så vedkommende må være villig til å investere litt tid for å gjøre det nødvendige inntrykk. Hun har klart sagt fra at jeg ikke får delta den første gangen, men det er forventet at jeg bidrar til å skape den «rette settingen». Endret 13 timer siden av Otto 2 2 Siter
Otto Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden (endret) HOTBULLDOM skrev (39 minutter siden): Deilige ønsker dere har. 😍 Ja da, planen god den. Viktig også at det er noe som kan vare litt. Og som hun sier: «Har du passert 40, føles det veldig godt å bli begjært og pult av en i tjueårene» 😁 Endret 13 timer siden av Otto 1 1 Siter
Rouge Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Otto skrev (9 timer siden): Hvordan ligger vi an for høsten? Her er planen å finne en (ny) elsker til fruen som vil rekke å fylle 45 år før jul. Alder på elskeren må være minimum 25 år, sier hun. Her knulles ikke totalt ukjente, så vedkommende må være villig til å investere litt tid for å gjøre det nødvendige inntrykk. Hun har klart sagt fra at jeg ikke får delta den første gangen, men det er forventet at jeg bidrar til å skape den «rette settingen». Tror neppe det blir noe problem å finne en ny elsker til en så sexy kvinne. 😉 Lykke til! 😁 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.