Encucksønsker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ja, nå som noen koner, kjærester her inne har funnet ut av vår, fantasi eller forsøk på livsstil...har de blitt mer opptatt av utseende? Men kona, sånn i løpet av det siste året, har blitt særs opptatt av det. Nytt undertøy kjøpes inn oftere, klær sitter bedre, mer sminke. Sex er det mer av, ikke bare med meg. Jeg er jo en typisk slikker, sånn har det blitt. Hun søker større utstyr, og menn som kan holde ut mye lengre enn meg. Det er helt greit. Jeg liker det jo. Jeg elsker å slikke mye, lenge og bra. Jada, det knulles også. Og får meg en sugetur av og til. Godt fornøyd. Men hun, hun har virkelig blomstret. Tanker? Siter
Don't shoot me!!! Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Helt klart. Fruen har blitt veldig opptatt av å se best mulig ut, alltid sexy undertøy når hun drar ut alene, om det så er seg med bare en venninne eller jobben. Jeg synes det er herlig å se henne blomstre når hun får velfortjent oppmerksomhet fra andre, og jeg kjøper gladelig nytt undertøy så ofte hun måtte ønske 😊 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.