Gå til innhold

Bull søkes for cucold og hotwife.

ludderpar

Anbefalte innlegg

Par 43 søker dominant bull. Hun liker å bli tatt hardt og flere ganger. Bull må ha kukk over 20 cm med stort hode og være eldre enn henne. Hun kler seg gjerne i lakk og latex, har store pupper, barbert og et pent ansikt. Men hun er en skikkelig hore som ikke klarer å være trofast. Hun er tilgjengelig både både med og uten mannen. Om bull har kamerat som vil være med av og til kan det være av interesse.

Mannen er en slave som må ydmykes til tårene renner. Mannen skal være tilstede av og til, enten på naborommet eller i samme rom.

Om du ikke kan dokumentere størrelse og seriøsitet behøver du ikke svare på denne annonsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotwife sender en korrigering på hovedinnlegget: Bull trenger ikke være eldre enn meg, men heller ikke mer enn ca 10 år yngre. Er altså åpen for å møte menn i "alle aldre". Når det gjelder størrelse på din kuk er det ikke absolutt med over 20 cm slik cucold skriver, men jeg må innrømme at jeg liker den stor og tykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...