Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen reiser vi og besøker vennen og elskeren hennes i Oslo. Jeg er god cuck og stikker ut og finner meg et hyggelig sted å være på kvelden. Da kan de to få være helt alene og uforstyrret sammen. Det er en stund siden de så hverandre sist nå. Jeg blir ute så lenge de ønsker. Det gleder meg å gi dem det rommet. Noen som har tips om hyggelige steder på Løkka en søndagskveld?

• Liker 3
Skrevet
ParBGO skrev (3 timer siden):

I morgen reiser vi og besøker vennen og elskeren hennes i Oslo. Jeg er god cuck og stikker ut og finner meg et hyggelig sted å være på kvelden. Da kan de to få være helt alene og uforstyrret sammen. Det er en stund siden de så hverandre sist nå. Jeg blir ute så lenge de ønsker. Det gleder meg å gi dem det rommet. Noen som har tips om hyggelige steder på Løkka en søndagskveld?

Møtes de/dere hjemme hos ham eller på hotell? Bare nysgjerrig 😁

Skrevet (endret)
ParBGO skrev (11 minutter siden):

Hjemme :]

Det er mer spennende 😎. Det blir en tydeligere avlevering. Håper dere får det fint 👍

Endret av Otto
Skrevet (endret)

Får bare ønske dere god sommerferie og lykke til med hyrdestunden.!

Hvis du leter etter et vannhull så sjekk ut Schouskjelleren. Den er full av atmosfære. Sjekk nettet.🍾

Endret av Rouge
  • Liker 1
Skrevet
ParBGO skrev (42 minutter siden):

Takk for det. Jeg sjekker ut vannhullet. 

Å drikke øl mens kona blir pumpet full er et spennende konsept. Takk for at du deler 👍

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...