ParBGO Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden I morgen reiser vi og besøker vennen og elskeren hennes i Oslo. Jeg er god cuck og stikker ut og finner meg et hyggelig sted å være på kvelden. Da kan de to få være helt alene og uforstyrret sammen. Det er en stund siden de så hverandre sist nå. Jeg blir ute så lenge de ønsker. Det gleder meg å gi dem det rommet. Noen som har tips om hyggelige steder på Løkka en søndagskveld? 2 Siter
Otto Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden ParBGO skrev (3 timer siden): I morgen reiser vi og besøker vennen og elskeren hennes i Oslo. Jeg er god cuck og stikker ut og finner meg et hyggelig sted å være på kvelden. Da kan de to få være helt alene og uforstyrret sammen. Det er en stund siden de så hverandre sist nå. Jeg blir ute så lenge de ønsker. Det gleder meg å gi dem det rommet. Noen som har tips om hyggelige steder på Løkka en søndagskveld? Møtes de/dere hjemme hos ham eller på hotell? Bare nysgjerrig 😁 Siter
Otto Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) ParBGO skrev (11 minutter siden): Hjemme :] Det er mer spennende 😎. Det blir en tydeligere avlevering. Håper dere får det fint 👍 Endret 11 timer siden av Otto Siter
ParBGO Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Tusen takk for det. Jeg er veldig spent. Og håper jeg finner hyggelig sted å ta noen glass. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.