Encucksønsker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden superbull_bergen skrev (3 timer siden): Hvordan gikk det? Drømmesituasjon Siter
ParBGO Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Ja, det var nydelig. Det er så intenst å høre lydene. Så vakre deilige stønn fra kona. Sansene blir så skjerpet. 2 Siter
Rouge Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ser ut til at kona har hatt en fantastisk opplevelse da elskeren pulte henne,🤪 men det ser ut til at det har du også har hatt en skikkelig erotisk opplevelse. Håper dere vil dele den fantastiske opplevelsen med oss andre.😊 2 1 Siter
ParBGO Skrevet 46 minutter siden Forfatter Skrevet 46 minutter siden Da har jeg laget middag og spist med kona og hennes elsker og venn. Og jeg har forlatt dem hjemme alene hos ham. Helt i fred for meg. Jeg nyter nå en utepils i varmen i Oslo. Under middagen ble det ærbødig og jovialt skålt for både kokken og cucken. Er det noen andre som nyter et glass i Oslo i kveld? 2 1 Siter
superbull_bergen Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Takk for oppdatering, høres ut som at alle har det bra 👍😁 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.