911 Skrevet lørdag kl 17:03 Skrevet lørdag kl 17:03 (endret) Rouge skrev (13 timer siden): Hei Ville satt pris på om du deler hvor dere eventuelt får kjøpt kjeden😋 Slike ankelkjeder får man kjøpt "overalt" der de selger smykker. Kanskje litt verre å få kjøpt anheng med bokstavene HW 😊. Min kone har et godt utvalg hun bruker hele sommeren uten at hun vet hva det signaliserer 🤩. Jeg har kjøpt anheng med nøkkel og hengelås og hun bruker også et kjede med evighetssymbol 😀. Håper en kjekkas ser og vet, og tar kontakt med henne. Endret lørdag kl 20:42 av 911 1 1 Siter
ParBGO Skrevet lørdag kl 23:55 Forfatter Skrevet lørdag kl 23:55 Ankelkjedet kjøpte jeg vanlig gullsmed ja. Uten anheng nå. Hun som jobbet der var en ung dame og vi spøkte litt etterpå om hun kunne ha kjent til betydningen. I morgen er vi alene og jeg skal henge det på henne. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg vet jeg kommer til å bli veldig kåt av det. Da er vi klar for besøk av vennen hennes. 1 2 Siter
Rouge Skrevet søndag kl 09:25 Skrevet søndag kl 09:25 911 skrev (16 timer siden): Slike ankelkjeder får man kjøpt "overalt" der de selger smykker. Kanskje litt verre å få kjøpt anheng med bokstavene HW 😊. Min kone har et godt utvalg hun bruker hele sommeren uten at hun vet hva det signaliserer 🤩. Jeg har kjøpt anheng med nøkkel og hengelås og hun bruker også et kjede med evighetssymbol 😀. Håper en kjekkas ser og vet, og tar kontakt med henne. Lykke til med å finne henne en kjekkas! 1 Siter
ParBGO Skrevet i går, 07:02 Forfatter Skrevet i går, 07:02 (endret) Deler et bilde med dere fra ferien av min fantastiske kone. Sommersløv kåt slumring i sengen etter sex med sin venn. Endret i går, 07:04 av ParBGO 3 3 7 Siter
Rouge Skrevet i går, 07:14 Skrevet i går, 07:14 Nydelig bilde🤩 Ser ut til at ferien deres er vellykket. 1 Siter
ParBGO Skrevet i går, 08:07 Forfatter Skrevet i går, 08:07 Tusen takk, ja der er super ferie. Og PS skriv gjerne hva dere buller kunne tenkt dere å gjøre med henne ved anledning. Hun blir kåt av å lese det. Og dere cucker vet jo at jeg blir minst like kåt 2 Siter
Rouge Skrevet i går, 09:14 Skrevet i går, 09:14 ParBGO skrev (1 time siden): Tusen takk, ja der er super ferie. Og PS skriv gjerne hva dere buller kunne tenkt dere å gjøre med henne ved anledning. Hun blir kåt av å lese det. Og dere cucker vet jo at jeg blir minst like kåt Dessverre er jeg ikke bull, men hadde jeg hvert det ville jeg tømt meg dypt i henne. Cucken skulle selvsagt sittet på en stol med ryggen til eller lagt i "naborommet" måtte lytte til at hun ble pult. 1 Siter
ParBGO Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Nå har vi lekt og ftten hennes er klar for besøk i morgen. Jeg har fått gleden av å gjøre den kåt og klar. 2 6 Siter
ParBGO Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Ankelkjedet klart ved mitt hjerte. 3 Siter
ParBGO Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Ankelkjedet klart der det skal henge og synes for andre. 3 2 Siter
Rouge Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden ParBGO skrev (2 timer siden): Ankelkjedet klart der det skal henge og synes for andre. Lekkert og sexy ankel-kjede. 😉 Siter
Rouge Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden ParBGO skrev (6 timer siden): Nå har vi lekt og ftten hennes er klar for besøk i morgen. Jeg har fått gleden av å gjøre den kåt og klar. Lekker fitte og sexy kvinne. Ser ut til at du har gjort en god jobb med å klargjøre henne for elskeren. Han kan glede seg😁. Lykke til! Siter
ParBGO Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ja, han har jo førsterett og full tilgang på henne. Og ikke minst, hun liker ham veldig godt. 2 Siter
Dominant-Herre Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden erotisk bilde med fitta og gifteringen i samme bilde 😈 mmm me like a lot 😉 1 Siter
Otto Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden ParBGO skrev (Akkurat nå): Det er vakker sommer. Flott. Hadde vært spennende å vite noe om hvor mange av oss, både kvinner og menn, som “kjenner signalet.” Jeg regner med at det mange kvinner som bærer ankelkjede uten å kjenne til hva det KAN symbolisere 😁 2 1 Siter
ParBGO Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Deilig å sitte og se på kjedet og de lekre bena hennes og vite at senere så er de høyt hevet og gynger med hans kukstøt inni henne. 2 Siter
Otto Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden ParBGO skrev (1 time siden): Deilig å sitte og se på kjedet og de lekre bena hennes og vite at senere så er de høyt hevet og gynger med hans kukstøt inni henne. Det kan neppe sies bedre 😁 2 Siter
Rouge Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Otto skrev (50 minutter siden): Det kan neppe sies bedre 😁 Må bare henge meg på! Det er et vakkert bilde du har "malt"😉 Jeg kan virkelig se det for meg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.