911 Skrevet lørdag kl 17:03 Skrevet lørdag kl 17:03 (endret) Rouge skrev (13 timer siden): Hei Ville satt pris på om du deler hvor dere eventuelt får kjøpt kjeden😋 Slike ankelkjeder får man kjøpt "overalt" der de selger smykker. Kanskje litt verre å få kjøpt anheng med bokstavene HW 😊. Min kone har et godt utvalg hun bruker hele sommeren uten at hun vet hva det signaliserer 🤩. Jeg har kjøpt anheng med nøkkel og hengelås og hun bruker også et kjede med evighetssymbol 😀. Håper en kjekkas ser og vet, og tar kontakt med henne. Endret lørdag kl 20:42 av 911 1 1 Siter
ParBGO Skrevet lørdag kl 23:55 Forfatter Skrevet lørdag kl 23:55 Ankelkjedet kjøpte jeg vanlig gullsmed ja. Uten anheng nå. Hun som jobbet der var en ung dame og vi spøkte litt etterpå om hun kunne ha kjent til betydningen. I morgen er vi alene og jeg skal henge det på henne. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg vet jeg kommer til å bli veldig kåt av det. Da er vi klar for besøk av vennen hennes. 1 2 Siter
Rouge Skrevet i går, 09:25 Skrevet i går, 09:25 911 skrev (16 timer siden): Slike ankelkjeder får man kjøpt "overalt" der de selger smykker. Kanskje litt verre å få kjøpt anheng med bokstavene HW 😊. Min kone har et godt utvalg hun bruker hele sommeren uten at hun vet hva det signaliserer 🤩. Jeg har kjøpt anheng med nøkkel og hengelås og hun bruker også et kjede med evighetssymbol 😀. Håper en kjekkas ser og vet, og tar kontakt med henne. Lykke til med å finne henne en kjekkas! Siter
ParBGO Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden (endret) Deler et bilde med dere fra ferien av min fantastiske kone. Sommersløv kåt slumring i sengen etter sex med sin venn. Endret 5 timer siden av ParBGO 2 2 2 Siter
Rouge Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Nydelig bilde🤩 Ser ut til at ferien deres er vellykket. 1 Siter
ParBGO Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Tusen takk, ja der er super ferie. Og PS skriv gjerne hva dere buller kunne tenkt dere å gjøre med henne ved anledning. Hun blir kåt av å lese det. Og dere cucker vet jo at jeg blir minst like kåt 2 Siter
Rouge Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden ParBGO skrev (1 time siden): Tusen takk, ja der er super ferie. Og PS skriv gjerne hva dere buller kunne tenkt dere å gjøre med henne ved anledning. Hun blir kåt av å lese det. Og dere cucker vet jo at jeg blir minst like kåt Dessverre er jeg ikke bull, men hadde jeg hvert det ville jeg tømt meg dypt i henne. Cucken skulle selvsagt sittet på en stol med ryggen til eller lagt i "naborommet" måtte lytte til at hun ble pult. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.