911 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Rouge skrev (13 timer siden): Hei Ville satt pris på om du deler hvor dere eventuelt får kjøpt kjeden😋 Slike ankelkjeder får man kjøpt "overalt" der de selger smykker. Kanskje litt verre å få kjøpt anheng med bokstavene HW 😊. Min kone har et godt utvalg hun bruker hele sommeren uten at hun vet hva det signaliserer 🤩. Jeg har kjøpt anheng med nøkkel og hengelås og hun bruker også et kjede med evighetssymbol 😀. Håper en kjekkas ser og vet, og tar kontakt med henne. Endret 9 timer siden av 911 1 Siter
ParBGO Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Ankelkjedet kjøpte jeg vanlig gullsmed ja. Uten anheng nå. Hun som jobbet der var en ung dame og vi spøkte litt etterpå om hun kunne ha kjent til betydningen. I morgen er vi alene og jeg skal henge det på henne. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg vet jeg kommer til å bli veldig kåt av det. Da er vi klar for besøk av vennen hennes. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.